hədəf
bazarları
Azərbaycan Turizm Bürosu Azərbaycanı qlobal səviyyədə aparıcı turizm istiqaməti kimi mövqeləndirmək məqsədilə beynəlxalq bazarlarda strateji yanaşmalar həyata keçirir. Fərdi kampaniyalar, tərəfdaşlıqlar və bazar-spesifik fəaliyyətlər vasitəsilə Azərbaycanın zəngin mədəniyyəti, təbii gözəllikləri və unikal səyahət təcrübələrini təbliğ edirik.
Aşağıda bizim 2024-2026 Marketinq və kommunikasiya strateqiasının xülasəsini, 2025-ci il üçün fəaliyyət planının xülasəsini və beynəlxalq bazar profillərimizlə tanış ola bilərsiniz.
Marketinq və kommunikasiya strategiyamız Azərbaycanın nüfuzunu əsas və inkişaf edən bazarlarda artırmaq məqsədilə innovativ onlayn, oflayn və ictimaiyyətlə əlaqələr təşəbbüslərini əhatə edir. Hər bir fəaliyyət optimal auditoriya cəlbi, brendin tanınması və ölçülə bilən nəticələr təmin etmək üçün məlumat əsaslı şəkildə planlaşdırılır.
Marketinq strategiyamız haqqında ətraflı məlumatı buradan əldə edə bilərsiniz.
2025-ci il Marketinq və kommunikasiya fəaliyyət planı Azərbaycanın qlobal miqyasda tanıtımı üçün əsas təşəbbüsləri əhatə edir.
Bu plan, ATB-nin vizyonuna uyğun olaraq fəaliyyətlərini birləşdirmək və əməkdaşlıq imkanlarını araşdırmaq üçün tərəfdaşlara yol xəritəsi təqdim edir.
2025-ci il Fəaliyyət Planı ilə buradan tanış ola bilərsiniz.
Beynəlxalq bazar profillərimiz hər bir bazar üzrə fəaliyyətlər, imkanlar və əlaqə məlumatları barədə ətraflı məlumat təqdim edir.
Azərbaycana turistlərin ən çox gəldiyi ilk beş ölkədən biri olan Səudiyyə Ərəbistanından ölkəmizə turist səfərlərinin sayı artmaqdadır.
BƏƏ-dən gələn qonaqların sayında, gecələmələrdə və xərcləmələrdə müntəzəm artım müşahidə olunur.
Azərbaycan Turizm Bürosu İsrail filialı
Direktor: Cəmilə Talıbzadə