Çin
ölkə profili
Çin Azərbaycanda turizm sektoru üçün prioritet hədəf bazarlardan biridir və Covid-19 pandemiyasından öncə bu sektor inkişaf istiqamətində idi. Çin bazarı böyük perspektivə malikdir. Çinli turistlər Azərbaycanın tarixini, mədəniyyətini, təbiətini, qonaqpərvərliyini, mətbəxini və müasir görünüşü ilə qədim ruhunun harmoniyasını yüksək qiymətləndirirlər. Çinli turistlər xaricə səyahət etdikdə orta hesabla təxminən 1,100 ABŞ dolları xərcləyir və bu, müxtəlif beynəlxalq təyinat ölkələrinin iqtisadiyyatlarına əhəmiyyətli töhfə verir.
Çin Yeni İli – yanvar/fevral
Əmək günü – 1 may
Yay dövrü (məktəb tətilləri) – iyul-avqust
Milli Gün (Qızıl həftə) – 1-7 oktyabr
Yeni il – Qış tətili (məktəb tətili) – 1-3 yanvar
Çinli turistlər əsasən 22-41 yaş arasındadır və əhəmiyyətli sayda təqaüdçülər (65+) tez-tez səyahət edir.
Şəhər turları: Dünyanın müxtəlif şəhərlərinin mənzərələrinin kəşfi və şəhər gəzintilərindən zövq alma
Mədəni istirahət: Muzeylərə, tarixi yerlərə və görməli məkanlara böyük maraq
Alış-veriş: Xarici markalara böyük maraq
Macəra və İdman Tətilləri: Qolf, quş müşahidəsi, xizək sürmə kimi fəaliyyətlər
Kruizlər: Ailəli və yaşlı turistlər arasında məşhurdur
Ətraflı planlanlama: Onlayn turizm agentlikləri, sosial media və şifahi şəkildə verilmiş məlumatlardan geniş şəkildə istifadə edərək araşdırma aparırlar.
Pulun dəyəri: Münasib və şəffaf qiymət siyasətini üstün tuturlar.
Təhlükəsizlik: Təhlükəsiz və stabil məkanları prioritet olaraq seçirlər.
Rahatlıq və keyfiyyət: Yüksək şəraitli yerləşmə yerlərinə və xidmətlərinə üstünlük verirlər.
Çoxməkanlı səyahət: Bir səfərdə bir neçə ölkə və məkanı ziyarət edirlər.
2024-cü ildə Çinli turistlərin hər səfər zamanı turizm üzrə ortalama xərcləməsi 1,020 ABŞ dolları təşkil etmişdir.
Ailələr
Böyüklər
Cütlüklər
Orta nəsil
Sosial media (Wechat, Little Red Book, Douyin)
Dostların tövsiyəsi (şifahi məlumat)
Onlayn səyahət agentlikləri (OTAs)
Səyahət agentlikləri
Çinli turistlər adətən səfərlərini 6 ay əvvəlcədən rezervasiya edir və bir neçə turu birləşdirməyə üstünlük verirlər. Qərar qəbuletmə prosesi müxtəlif ola bilər:
Uzunmüddətli səyahətlər üçün səfər və rezervasiyalarını bir ilə qədər əvvəlcədən planlaşdıra bilərlər.
Əhəmiyyətli tətil və ya beynəlxalq səfərlər üçün isə səfər və rezervasiyalarını 6 ay əvvəlcədən planlaşdıra bilərlər.
Qısa müddətli səfərlər və son dəqiqə rezervasiyaları da mövcuddur, xüsusilə daxili səyahətlər və Şərqi Asiyada viza tələb etməyən ölkələrə üz tuturlar.
Onlayn rezervasiyalar
Səyahət şirkətləri
Onlayn səyahət agentlikləri (OTAs): Trip.com (Ctrip), Qunar, Fliggy, Tongcheng, Tuniu
Səyahət agentlikləri: CTG (China Travel Group), China Comfort Travel, China CYTS Travel, Spring Travel, GZL, UTS Tourism, China International Travel Service
Ən çox ziyarət edilən səyahət və turizm veb-saytları: ctrip.com, fliggy.com, qunar.com, ly.com
Xüsusi hazırlanmış və kiçik qrup turlarının artan populyarlığı: Çinli turistlər xüsusi hazırlanmış və kiçik qrup turları üstün tuturlar, fərdiləşdirilmiş və yaxın məsafəli səyahət təcrübələri axtarırlar.
Səyahət məkanlarının genişlənməsi: Bu turistlərə viza tələb etməyən və ya gəliş zamanı viza siyasəti təklif edən ölkə və bölgələrin artan sayı, həm yaxın, həm də uzaq məsafəli təyinat yerlərinin populyarlaşması Çinin getmə turizmin artmasına səbəb olub.
Yeni bazar tendensiyaları: Çinin turizm bazarı müsbət tendensiyalar göstərir, bunlara dayanıqlı və ekoloji cəhətdən təmiz səyahət seçimlərinə artan maraq, mədəniyyət ilə tanışlıq və yerli təcrübələrə önəm verilməsi və ənənəvi turizm məqsədlərindən kənara çıxan səyahət məqsədlərinin şaxələndirilməsi daxildir.
İkitərəfli səyahət əlaqələrinin gücləndirilməsi: 20 iyul 2024-cü ildən etibarən Çin vətəndaşları Azərbaycana vizasız səyahət edə bilərlər. 2025-ci ilin aprelində isə sözügedən razılaşma qarşılıqlı şəkildə genişləndirilərək, hər iki ölkənin vətəndaşlarına vizasız səyahət imkanı yaradıb.
Çinli turistlər adətən ən azı 7-10 günlük məzuniyyət götürürlər və təyinat yerində 2-4 gün qalırlar, ümumiyyətlə birləşdirilmiş turları üstün tuturlar.
Trip.com (Ctrip)
Fliggy.com
Qunar.com
Ly.com
CTG (China Travel Group)
China CYTS Travel
Spring Travel
China Comfort Travel
GZL International Travel
UTS Tourism
China International Travel Service
Hava hərəkəti haqqında cari məlumatla Azərbaycan Respublikası Dövlət Turizm Agentliyinin interaktiv lövhəsində tanış olmaq olar.
GITF və COTTM
Hər ilin may ayında ITB China
2014-cü ildən 2019-cu ilə qədər Azərbaycana gələn Çinli turistlərin sayı 5,930-dan 25,542-yə qədər əhəmiyyətli dərəcədə artmış, bu dövr ərzində ümumi artım təxminən 330% təşkil etmişdir.
2021-ci ildən 2023-cü ilə qədər pandemiya sonrası bərpa prosesinə başlanmış, 2022-ci ildə gələnlərin sayı 99%, 2023-cü ildə isə 2022-ci ilə nisbətən 552% artmışdır ki, bu da güclü bərpa meylini göstərir. 2024-cü ildə Çinli turistlərin sayı artıq 44,798 nəfərə çatmışdır ki, bu da turist axınında güclü artım və onlar arasında Azərbaycana səyahətə marağın artdığını əks etdirir.
Mənbə: Dövlət Miqrasiya Xidməti
Azərbaycana gələn çinlilərin 41%-i istirahət və əyləncə məqsədli, 55%-i işgüzar səfərlər edir.
Orta hesabla, Çinli turistlər Azərbaycanda 1,823 AZN xərcləyir, onların büdcəsinin 43%-i nəqliyyat xərclərinə, 23%-i yerləşmə xərclərinə və 19%-i isə yemək xərclərinə ayrılır.
2024-cü ildə çinlilərin 45%-i Azərbaycanda 1-3 gecə, 31%-i isə 4-7 gecə qalıb.
Çinlilərin Azərbaycanda ən çox səfər etdikləri rayonlar Şəki, Qax və Qusar.
Çinli turistlər Azərbaycan Turizm Bürosu məhsulunun alt kateqoriyalarına aid olan tarixi binalar, abidələr, muzeylər, qalereyalar və kitabxanalar, idman, etnik və mədəni kəndlər, kənd təsərrüfatı məhsulları, alış-veriş, üzüm bağları və şərab zavodları kimi müxtəlif mədəni və təbii təcrübələrə xüsusi maraq göstərirlər.
Azərbaycanın Çin bazarı ilə əlaqəli məhsulları "Hər kəsə uyğun" – ilk dəfə ziyarət edən hər bir turistin görməli və ya təcrübə etməli olduğu məhsullar, "Yenidən bax" – uzunmüddətli və ya təkrarlanan ziyarətlərdə görülə və ya təcrübə edilə bilən məhsullar və "Xüsusi uyğunlaşdırılmış" – bazara xüsusilə uyğun hesab olunan məhsullar olaraq qruplaşdırıla bilər.
|
Hər kəsə uyğun |
Yenidən bax |
Xüsusi uyğunlaşdırılmış |
Tarixi binalar |
|
|
|
Abidələr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kənd təsərrüfatı məhsulları |
|
|
|
Alış-veriş mərkəzi |
|
|
|
Üzüm bağları və şərabçılıq |
|
|
|
Çinin turizm bazarında güclü artım trendləri gözə çarpır:
Çinli turistlərin xaricə səyahət axınının 2031-ci ilə qədər 12,5% artaraq 279 milyard ABŞ dollarına çatacağı proqnozlaşdırılır. 2030-cu ilə qədər Çinlilərin xaricə səyahətləri təxminən 228 milyona çatacaq. Yekun olaraq qeyd edək ki, çinli turistlər beynəlxalq istiqamətləri (xüsusilə pandemiyadan sonra) kəşf etməyə can atırlar və bu, Azərbaycan üçün bir destinasiya kimi fürsət ola bilər. (Mənbə: Çin Turizm Akademiyası Hesabat Xəbər Link 1 Xəbər Link 2)
Ən böyük beynəlxalq turizm mənbə bazarı: Xaricə ölkələrə səyahətlərin ötən il bərpa edilməsindən sonra Çin beynəlxalq turistlərin ən böyük səyahət mənbəyi olub. 144 ölkə və region Çin vətəndaşlarının qrup şəklində səyahət edə biləcəyi təyinat yerlərinə çevrilib.
Xarici ölkəyə səyahət rəqəmlərində sürətli artım: 2023-cü ildə xaricə səyahət edən turistlərin sayı 87 milyonu ötüb və bu rəqəmin 2024-cü ildə 130 milyona çatacağı gözlənilir. (Mənbə: Çin Turizm Akademiyasının Hesabatı Xəbər Link 1 Xəbər Link 2)
2033-cü ildə Çinin turizm sənayesinin dəyərinin 4 trilyon ABŞ dollarına çatacağı və Çinin iqtisadiyyatının 14,1%-ni təşkil edəcəyi gözlənilir, həmçinin Çinli turistlər qlobal xarici turizm istehlakının 23,3%-ni təmin edəcək. (Mənbə: TTG Çin Xəbər Link)
Ən böyük beynəlxalq turizm mənbə bazarı: Xarici ölkəyə səyahətlərin ötən il bərpasından bəri Çin beynəlxalq turistlərin ən böyük mənbəyi olub. 144 ölkə və region Çin vətəndaşlarının qrup şəklində səyahət edə biləcəyi təyinat yerlərinə çevrilib. (Mənbə: Xalqın Gündəlik Xəbəri Link)
Çin ticarətində dəqiqlik, münasibətlərin qurulması və ünsiyyətə (bu, Çin dilində ünsiyyəti nəzərdə tutur, çünki ingilis dilində danışan ticarət üzvləri nadir hallarda tapılır) xüsusi önəm verilir.
Başlanğıc və sonrakı kommunikasiya üçün WeChat platforması üstünlük təşkil edir. Xüsusilə, ITB China, GITF kimi ticarət sərgiləri və yol şouları, üzbəüz görüşlər yüksək qiymətləndirilir.
Ziyarət üçün əsas bazar mərkəzləri 1-ci dərəcəli şəhərlər olan Pekin, Şanxay, Quançjou və Şençjen, eləcə də Çendu, Çuntsin, Hangcou, Uhan, Suzhou, Sian, Nankin, Çanqşa, Tiencin, Zhençjou, Donquan, Qingdao, Kunmin, Ningbo və Xefei kimi Yeni 1-ci dərəcəli şəhərlərdir.
Gunel Ələkbarova, MDB və Asiya region üzrə iş sektorunun müdiri