• azerbaijan.travel
  • sta.gov.az
  • press&media
  • tourismboard.az
    sta.gov.az azerbaijan.travel press&media
  • Azərbaycanca
    English Azərbaycanca
  • haqqımızda
    strategiya struktur regional ofislər
  • Azərbaycan destinasiyası
    brend haqqında nəşrlər turizm üzrə vahid məlumat bazası turizm şirkətləri turizm informasiya məntəqələri
  • beynəlxalq bazarlar
    hədəf bazarları tədbirlər
  • işgüzar tədbirlər
    Azərbaycan İşgüzar Tədbirləri haqqında tərəfdaşlar
  • turizm sənayesi
    hotellərin ulduz təsnifatı bələdçilərin sertifikatlaşdırılması

Rusiya

ölkə profili

Azerbaijan Tourism Board

Please select your language of preference.

Oktyabr 2024-cü il 

Bazarla bağlı xüsusi məlumat 
  

Azərbaycan üçün əhəmiyyəti 

Rusiya Azərbaycan turizm sektorunun əsas hədəf bazarlarından biridir və pandemiyadan sonra qonaq sayının artması ilə əhəmiyyəti daha da artır. 2024-cü ildə Rusiya turistlərinin MDB ölkələri arasında ən çox ziyarət etdiyi ilk 5 ölkədən biri Azərbaycan olmuşdur. Rusiyalı turistlər Azərbaycanın tarixi, mədəniyyəti, təbiəti, qonaqpərvərliyi, mətbəxi, şərabçılıq, xizək və sağlamlıqla bağlı imkanlarını, həmçinin müasir görünüşünü və qədim ruhunu yüksək qiymətləndirirlər. 

 
Əsas tətil günləri 

  • Yay tətili – 01.06-31.08 

  • Payız tətili – 28.10-05.11 

  • Qış tətili/Yeni il bayramı – 30.12-12.01 

  • Yaz tətili –  22.02-01.03, 05.04 -13.04,12.04-19.04 (tədris təqviminə əsasən)  

  • May bayramı (Ruslar 1 və 9 may tarixlərində ardıcıl gələn bayramları tətil məqsədilə birləşdirirlər) – 01.05-11.05 

  

Turist Məlumatı 
  

Turist profili 

Rusiyadan gələn turistlərin çoxunun yaş ortalaması 39-dur. Səyahət edənlərin böyük hissəsi, yəni 64%-i 30-50 yaş aralığında olub. 

 
İstirahət növləri: 

  • Yay və çimərlik tətili:  Rusiyalı turistlərin əsas səyahət istiqamətləri sırasında Türkiyə, BƏƏ, Tayland, Gürcüstan (xüsusilə Abxaziya bölgəsi) və Misir üstünlük təşkil edir. Bu ölkələrdən sonra Vyetnam, Maldiv adaları və Şri-Lanka gəlir.  

  • Şəhər turları: Həftəsonu turları və ya Bakıdan keçid uçuşları zamanı dayanacaq kimi istifadə edilən şəhər turları. 8–24 saatlıq tranzit zamanı sərnişinlər aviaşirkət tərəfindən əvvəlcədən təsdiqlənmiş bron əsasında pulsuz hotellə təmin olunur. 

  • Mədəni tətil: Muzeylər, tarixi abidələr və görməli yerlərə yüksək maraq. 

  • Macəra və idman tətili: Xizək sürmə, skuba-dayvinq, gəzinti, qolf,  velosiped sürmə kimi fəaliyyətlər əsas səbəblərdən biridir. 

  • Qastronomik turlar: Yemək və şərab turlarına artan maraq. 

  • Sağlamlıq və tibbi turizm: Tibbi prosedurlar və spa müalicələrinə xüsusi maraq. Yüksək təbəqə müştəriləri detoks və çəki itirmə proqramları axtarır. 

  • Tədbirlər və festival: Musiqi festivallarına, Formula 1, UFC  (xüsusilə Avropa İttifaqı və ABŞ-dan gələn müğənnilər və qruplar üçün), idman tədbirlərinə və s. yüksək maraq. 

Aparılmış son sorğuya görə, səyahət edənlərin 50%-i ailə və uşaqlarla birlikdə səyahəti üstün tutur. 26% cütlüklə, 14%-i isə tək səyahət etməyi seçir. Ən çox seçilən istiqamətlərə gəldikdə isə səyahətçilərin 64%-i dənizkənarı kurortlara, 13% dağlara səyahətə, 11% tarixi məkanlara, 7% isə avtomobil ilə səyahətə üstünlük verir. 

 
Üstünlüklər 

  • Rus dilinin üstünlüyü: Ruslar, rus dilinin geniş yayılmış olduğu istiqamətləri daha çox seçirlər, 60 yaşdan yuxarı olan əksər müştərilər isə xarici dilləri bilmir. 

  • Xizək yamacları və çimərliklər: Qış xizək turistləri üçün yaxşı xizək yamacları və yayda istirahət üçün yaxşı çimərliklər. 

  • Yay aylarında ailəvi istirahət zamanı rusiyalı turistlər adətən “hər şey daxil” konsepsiyasını seçirlər. 

  • Nağdsız ödənişlər: Cari sanksiyalar səbəbindən ruslar yerli ödəniş sistemlərindən istifadə edir və bu sistemlərin tətbiq olunduğu istiqamətləri üstün tuturlar.  Beynəlxalq ödəniş imkanlarının məhdudluğu səbəbilə rusiyalı turistlər səfərlərini daha çox turizm agentlikləri ilə planlaşdırırlar. Rusiya banklarının MIR kartları ilə ödəniş etmək əsasən Türkiyə və İranın turistik bölgələrində mümkündür (Türkiyədə QR kod vasitəsilə, İranda isə birbaşa kartla). 

  • Ətraflı planlanlama: Onlayn səyahət agentliklərindən, sosial mediadan və ağızdan-ağıza məlumatlardan geniş şəkildə istifadə edərək araşdırma aparmaq. 

 
Ortalama xərcləmə 

2024-cü ildə Rusiya turistləri xarici tətilə hər biri üçün orta hesabla 2,300 ABŞ dolları xərcləyiblər. 

 
Səyahət edən əsas kütlə: 

  • Ailələr 

  • Böyüklər 

  • Cütlüklər 

  • Dostlar qrup halında 

 
Məlumat mənbəyi 

  • Sosial media (VKontakte, Telegram) 

  • Dost tövsiyələri (şifahi məlumat) 

  • Turizm agentlikləri və tur operatorları 

  • Onlayn səyahət agentlikləri (OTA) və aqreqator platformaları (məsələn: Ostrovok, Yandex Puteshestvie, Ozon Travel, Aviasales, OneTwoTrip) 

  • Jurnallar (çap olunmuş və onlayn) 

  • Televiziya proqramları/ Radio 

 
Planlama və səyahətlə bağlı qərarvermə müddəti 

Cari qeyri-sabit vəziyyətlər səbəbindən rusiyalı turistlər tətil planlarını gec edirlər. İş rutinindən uzaqlaşmaq üçün yaxın məsafəli yerlərə, xüsusilə həftəsonları/qısa müddətli turlara da tələbat artmaqdadır. Turizm agentlikləri vasitəsilə səyahət edən rusiyalı turistlər, adətən səyahətə 2–3 ay qalmış tur paketlərini alırlar. 

 

 
Alış-veriş vasitələri 

  • Turizm agentlikləri (oflayn sifarişlər) 

  • OTA və aqreqator platformaları (onlayn bronlar) 

  • Hotel və digər xidmət göstərən provayderlərlə birbaşa bronlar 

 
Paylama sistemi 

  • OTA və aqreqator platformaları:   Ostrovok, Yandex Puteshestvie, Ozon Travel, MTS Travel, Tutu, OneTwoTrip.  

  • Tur operatorlar (Azərbaycan üçün keçərli olanlar): 

  • Kütləvi turizm bazarı:  FUN&SUN, PAC Group, Space Travel, Russian Express, ICS, Evroport və digərləri 

  • FIT (Fərdi turizm): Jet Travel, Panteon, Vand, Sodis, Karlson Tourism, PAKS və digərləri 
       

 
Xüsusi turizm sahələri 

  • Xüsusi tur operatorları (aktiv idman növləri, şərab, qolf, biznes yönümlü turizm) 

 
Səyahət müddəti 

2024-cü ildə Rusiyalı turistlərin əsas tətilinin orta müddəti təxminən 7 gün olmuşdur. 

 
Səyahət ticarət məlumatı 

 
Əsas tur operatorlarının siyahısı (getmə turizmi): 

  • FUN&SUN 

  • Biblio-Globus 

  • ANEX Tour 

  • Pegas Touristk  

  • Russian Express 

  • PAC Group 

  • Intourist 

  • Space Travel 

  • PAKS 

  • Tez Tour 

  

Birbaşa uçuşlar 

Hava hərəkəti haqqında cari məlumatla Azərbaycan Respublikası Dövlət Turizm Agentliyinin interaktiv lövhəsində tanış olmaq olar. 

 
Bazarda əsas tədbirlər 

  • Hər ilin mart ayında Moscow International Travel & Tourism Exhibition (MITT)  

  • Hər ilin sentyabr ayında Otdykh Leisure  

  • Hər ilin sentyabr/ fevral aylarında Luxury Travel Market (LTM)  

  • MICE Excellence 

  • Forum “Puteshestvyi” 

ATB tədbirləri 

  

Azərbaycanda rusiyalı turistləri: Əsas statistikalar və anlayışlar 

 
Gəlişlər 

2015-ci ildən 2019-cu ilə qədər Rusiyadan Azərbaycana gələn turistlərin sayı ardıcıl olaraq 685,555-dən 932,984-ə yüksəlib, bu dövr ərzində təxminən 36%-lik ümumi artım müşahidə olunub. 2021–2024-cü illər arasında göstəricilər pandemiyadan sonrakı bərpa dövrünü əks etdirir. 2024-cü ildə gələnlərin sayı 2023-cü ilə nisbətən 14,5% artaraq bərpa tendensiyasını göstərir. 

Mənbə: Dövlət Miqrasiya Xidməti 

Statistika 

  

Səfərin məqsədi 

Azərbaycana səfər edən rusiyalı turistlərin 46%-i istirahət və əyləncə məqsədilə səfər edir, 24%-i isə dost və ailə üzvlərini ziyarət edir. 

 
Ortalama xərcləmə 

Ortalama bir rusiyalı turist Azərbaycanda 1,577 AZN xərcləyir, bunun 42%-i nəqliyyata, 22%-i yeməyə və 17%-i isə yerləşməyə sərf olunur. Rusiya turistləri səyahət xərclərinə görə TOP 10-da yer alır (TOP 5 sırası Çin, ABŞ, Almaniya, Böyük Britaniya və Fransa olaraq sıralanır). 

 
Qalma müddəti 

2024-cü ildə rusiyalı turistlərin 41%-i Azərbaycanda 4-7 gün, 38%-i isə 1-3 gün qalıb. 

 
Ən çox ziyarət edilən regionlar 

Rusiyalı turistlərin Azərbaycanda ən çox ziyarət etdiyi bölgələr Quba, Bakı, Qusar, Qəbələ, Şəki, İsmayıllı, Gəncə və Naftalandır. 

 
Turist üstünlükləri və maraqları 

Azərbaycana səfər edən rusiyalı turistlər, memarlıq abidələri, təbiət turizmi, mətbəx zövqləri və şərab, festivallar və tədbirlər daxil olmaqla müxtəlif mədəni və tarixi təcrübələrə güclü maraq göstərirlər. 

Azərbaycanın Rusiya bazarı ilə əlaqəli məhsulları "Hər kəsə uyğun" – ilk dəfə ziyarət edən hər bir turistin görməli və ya təcrübə etməli olduğu məhsullar, "Yenidən bax" – uzunmüddətli və ya təkrarlanan ziyarətlərdə görülə və ya təcrübə edilə bilən məhsullar və "Xüsusi uyğunlaşdırılmış" – bazara xüsusilə uyğun hesab olunan məhsullar olaraq qruplaşdırıla bilər. 

  

Hər kəsə uyğun 

Yenidən bax 

Xüsusi uyğunlaşdırılmış 

Abidələr və tarixi binalar 

  • Bakının qədim binaları 

  • Şirvanşahlar sarayı 

  • Atəşgah məbədi 

  • Qobustan qoruğu 

  • Palçıq vulkanları 

  • Yanardağ qoruğu 

  • Xınalıq qoruğu 

  • Şəki Xan sarayı 

  

  

Muzeylər və qalereyalar 

  • Heydər Əliyev Mərkəzi 

  • Xalça muzeyi 

  • Əli Şəmsi studiyası 

  • Miniatür kitab muzeyi 

  • Milli Azərbaycan Tarixi Muzeyi 

  • Müasir İncəsənət Muzeyi 

  • Şamaxı Astrofizika Rəsədxanası 

  

Tibbi turizm 

  • Naftalan 

  • Lənkəran 

  • Qalaaltı 

  • Qəbələ (Chenot Palace) 

  

  • Duzdağ 

Festivallar və tədbir turizmi 

  • Formula 1 

  • Konsertlər 

  • İdman növləri 

  

  • Dream Fest 

Mədəni və kulinariya təcrübələri 

  • Yerli bazarlar 

  • Kulinariya mərkəzləri 

  • Şəkidə paxlava mağazaları 

  • Lənkəran Sitrus Vadisi 

  • Qara kürü istehsal edən zavodlara ekskursiya 

  • Gurmə turları (Şimal-Qərb Regionlarında Slow Food daxil olmaqla) 

  • Meysəri, Savalan, Çabiant və Xan Şərabxanasına turlar 

  • Nic kəndi (Udi / Qafqaz Albaniyası) 

  • Basqal kəndi (milli irs) 

  • Sim kəndi (Talış) 

  • İvanovka kəndi (rus molokanları) 

  • Qırmızı Qəsəbə (dağ yəhudiləri) 

  

İdman 

  • Xəzər dənizində su idman növləri 

  • Xizək fəaliyyətləri 

  • Ziplayn 

  • Roller koster 

  

Rusiyalı turistlər Azərbaycanda etnik və kənd turizmi və həmçinin quş müşahidəsi fəaliyyətlərinə daha az maraq göstərirlər. 

 
Əlavə məlumat 
  

Rusiyanın xarici turizm proqnozu 

“Rosstat”ın məlumatına görə, 2024-cü ildə Rusiyanın getmə turizm bazarı təxminən 27.3 milyon nəfərə çatıb ki, bu da 2023-cü illə müqayisədə təxminən 2 milyonluq artımı göstərir. Əgər bu tendensiya davam edərsə, 2025-ci ildə əlavə 2.5–3 milyon nəfərlik daha bir artım gözlənilir.  

Rusiyalı səyahətçilərin maraq dairəsinin Asiya ölkələrinə, o cümlədən tədbir əsaslı turizm üçün daha çox yönələcəyi gözlənilir. Standart olmayan səyahət növlərinə olan maraq da artmaqdadır. Məsələn, karvan turizmi və ya RV (rekreasiya nəqliyyat vasitəsi) səyahət növünə maraq artsa da, digər ölkələrlə müqayisədə göstəricilər hələ də aşağıdır. 

 
Rusiya bazarında yer almaq üçün ən yaxşı məsləhətlər 

  • Böyük şəhərlərdən, məsələn, Moskva və Sankt-Peterburqdan gələn yüksək səviyyəli turistlər üçün Bakıya və bölgə şəhərlərinə qısa şəhər turları / həftəsonu turları təklif olunur. Bu şəhərlərdə yerləşən aparıcı tur operatorları ilə əməkdaşlıq daha məqsədəuyğundur. 

  • Ekaterinburq, Kazan, Samara, Novosibirsk, Krasnodar və digər şəhərlər kimi ikinci dərəcəli şəhərlərdən orta səviyyəli turistlər üçün Bakıya və bölgə şəhərlərinə uzunmüddətli turlar təklif olunur. Regional şəhərlərdəki turizm agentlikləri ilə əməkdaşlıq daha məqsədəuyğundur. 

  • Rusiya bazarına yönəlik marketinq strategiyasını həyata keçirmək üçün coğrafi fokusla hədəflənmiş yüksək və orta səviyyəli səyahətçilərə diqqət yetirmək olar. 

  • Yay mövsümü üçün ən yaxşı rezervasiya vaxtı mart ayından, qış mövsümü üçün sentyabr ayından başlanır. 

  • Hazırda Bakı, Avropaya səyahət edən rus turistlər üçün bir tranzit nöqtəsi olaraq qəbul edilir. Bakıdakı tranzit müddəti 2-3 gün təşkil edir. 

  • MICE turizmi üzrə imkanların tanıdılması üçün hədəf marketinq platformaları və digər rəqib istiqamətlərdə tətbiq olunan “kick-back” tipli təşviq mexanizmlərindən istifadə tövsiyə olunur. 

 
Əlaqədar şəxs 

Cəlal İsmayılov, Rusiya filialının rəhbəri. 

  • Haqqımızda
  • strategiya
  • karyera
  • tədbirlər
  • tenderlər
  • Azərbaycan destinasiyası
  • nəşrlər
  • brend haqqında
  • hədəf bazarları
  • İşgüzar tədbirlər
  • Azərbaycan İşgüzar Tədbirləri haqqında
  • tərəfdaşlar

© Bütün hüquqlar qorunur 2025. Azərbaycan Turizm Bürosu.

bizimlə
əlaqə qurun

[email protected]

əlaqə saxlayın

Azərbaycan Turizm Bürosu
Üzeyir Hacıbəyli küçəsi, 134
AZ1010, Bakı, Azərbaycan.

© Bütün hüquqlar qorunur 2025. Azərbaycan Turizm Bürosu.