• azerbaijan.travel
  • sta.gov.az
  • press&media
  • tourismboard.az
    sta.gov.az azerbaijan.travel press&media
  • Azərbaycanca
    English Azərbaycanca
  • haqqımızda
    strategiya struktur regional ofislər
  • Azərbaycan destinasiyası
    brend haqqında nəşrlər turizm üzrə vahid məlumat bazası turizm şirkətləri turizm informasiya məntəqələri
  • beynəlxalq bazarlar
    hədəf bazarları tədbirlər
  • işgüzar tədbirlər
    Azərbaycan İşgüzar Tədbirləri haqqında tərəfdaşlar
  • turizm sənayesi
    hotellərin ulduz təsnifatı bələdçilərin sertifikatlaşdırılması

Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri (BƏƏ)

ölkə profili

Azerbaijan Tourism Board

Please select your language of preference.

Oktyabr 2024-cü il

Bazarla bağlı xüsusi məlumat
 

Azərbaycan üçün əhəmiyyəti

BƏƏ Azərbaycan turizm sektorunun əsas hədəf bazarlarından biridir və onun əhəmiyyəti qonaq sayının, gecələmələrin və xərclərin artması ilə daha da artır. 2023-cü ildə BƏƏ turistlərinin ən çox səfər etdiyi aylar mart, iyul, avqust və dekabr olmuşdur ki, bu aylar həm də Ramazan Bayramı, Qurban Bayramı və qış tətillərinə təsadüf edir. BƏƏ turistləri Azərbaycanın tarixi, mədəniyyəti, təbiəti, qonaqpərvərliyi, mətbəxi, müasir görünüşü və qədim ruhunu yüksək qiymətləndirir, həmçinin müsəlman sevər ölkə kimi ona üstünlük verirlər. BƏƏ-dən səyahət edənlər birbaşa Dubay, Əbu-Dabi və Şarjadan uçuşlar həyata keçirə bilərlər.

 

Əsas tətil günləri

  • Yaz tətili – 25.03 – 14.04
  • Yay tətili – 28.06 – 26.08
  • Ramazan bayramı – islam təqviminə əsasən dəyişir
  • Qış tətili/ Yeni il – 11.12 – 01.01

 

Turist məlumatı

 

Turist profili

Orta yaşlı BƏƏ turistləri 31-40 yaş aralığındadır. 20 yaşlarının sonlarına qədər cütlük və ya dost qrupları ilə səyahət edirlər (14.8%-i əsasən dostları ilə səyahət edir). Onların 68 %-i ailəlidir və uşaqlıdır. Ev təsərrüfatlarının 27%-i dörd, 33%-i isə beş və daha çox nəfərdən ibarətdir.
 

İstirahət növləri

  • Lüks istirahət: Yüksək səviyyəli kurortlar, beş ulduzlu otellər və lüks kruizlər. Şəxsi turlar, gurme yeməklər və lüks alış-veriş kimi eksklüziv təcrübələrə maraq göstərirlər.
  • Ailəvi istirahət: Ailəliklə edilə bilən fəaliyyətlər, əyləncə parkları və "hər şey daxil" kurortları olan yerlərə üstünlük verilir. Təhlükəsiz, təmiz və uşaqlar üçün imkanları olan istiqamətlər diqqət mərkəzindədir.
  • Macəraya və təbiət əlaqəli fəaliyyətlər: Xizək sürmə və snoubord kimi qış idman növləri təqdim edən yerlər diqqət çəkir. Dağlar, çimərliklər və meşələr kimi təbii gözəlliyə malik istiqamətlərə maraq yüksəkdir.
  • Sağlamlıq və rahatlıq: Sağlamlıq mərkəzləri, spa tətilləri və rahatlamağa yönəlmiş yerlərə xüsusi maraq göstərilir.
  • Şəhər turları: Qısa müddətli şəhər səfərlərinə, görməli yerlərinə, alış-veriş bölgələrinə, restoranlarına və əyləncə məkanlarına maraq var.


Üstünlüklər

  • Müsəlman əksəriyyətli ölkələr: Halal yemək, namaz otaqları və mədəni uyğunluq təmin edən müsəlman əksəriyyətli ölkələrə və ya müsəlman əhalisinin çox olduğu istiqamətlərə üstünlük verirlər.
  • Lüks və eksklüzivlik : Yüksək səviyyəli, lüks təcrübələrə üstünlük verirlər və eksklüziv xidmətlər üçün əlavə ödəniş etməyə hazırdırlar.
  • Alış-veriş təcrübələri: Yüksək səviyyəli brendlər və lüks məhsullar təklif edən alış-veriş imkanları olan yerləri seçirlər.
  • Ailə yönümlülük: Çox vaxt ailə ilə səyahət edirlər və uşaqlı ailələr üçün əlverişli istiqamətlər və məkanlara üstünlük verirlər.
  • Təhlükəsizlik və rahatlıq: Təhlükəsizliyi, rahatlığı və yüksək gigiyena standartları ilə tanınan istiqamətlərə üstünlük verirlər.
  • Hava şəraiti: Xüsusilə yay aylarında sərin iqlimləri olan yerlərə üstünlük verərək, xoş hava şəraitinə malik istiqamətlər axtarırlar.
  • Kulinar mükəmməllik: Halal yemək seçimləri və beynəlxalq mətbəxi daxil olmaqla gurme yemək təcrübələrini yüksək qiymətləndirirlər.


Ortalama xərcləmə

BƏƏ turistləri dünyada ən çox xərcləyən səyahətçilər arasında yer alır. BƏƏ-dən olan turistlərin səyahət zamanı orta xərcləri səyahət növünə və fərdi seçimlərə görə dəyişə bilər. Orta hesabla, BƏƏ turistləri xaricdə səyahətləri zamanı gündə təxminən 400 ABŞ dolları xərcləyirlər. Bu məbləğə yerləşmə, yemək, nəqliyyat və fəaliyyətlər üzrə xərclər daxildir.


Səyahət edən əsas kütlə

  • Uşaqlı ailələr (yoldaşlar daxil olmaqla 6-12 nəfər)      
  • Cütlüklər
  • Dostlar qrupları


Məlumat mənbəyi

  • Sosial media (YouTube, Instagram; BƏƏ sakinləri gündə orta hesabla 7.5 saat sosial mediada vaxt keçirirlər)
  • Dost tövsiyyələri (şifahi məlumat)
  • Onlayn səyahət şirkətləri (OTAs)
  • Səyahət agentlikləri


Planlama və səyahətlə bağlı qərarvermə müddəti

Adətən, BƏƏ turistləri son dəqiqə bronlarına üstünlük verirlər. Çox günlük turlar və fəaliyyətlər isə daha əvvəlcədən rezervasiya edilir və səyahətçilər arasında populyar seçimdir. Bununla belə, BMT-nin Dünya Turizm Təşkilatının son araşdırmalarına əsasən, bronlama müddətləri daha erkən rezervasiyaya doğru dəyişir.


Alış-veriş vasitələri

  • Onlayn rezervasiyalar
  • Səyahət agentlikləri (Hər şey daxil paket)
  • Aviaşirkətlə birbaşa (onlayn)
  • Birbaşa sifarişlər
  • Otellə birbaşa (onlayn)


Paylama sistemi

  • Onlayn səyahət agentlikləri (OTAs): Expedia, Dnata, Wego, Almosafer, Gocozmo.com, Musafir.com
  • İxtisaslaşdırılmış provayderlər: Booking.com, Hotels.com, Airbnb


Tətil müddəti

Orta səyahət müddəti 7 ilə 11 gün arasında dəyişir. Ramazan Bayramı dövründə 7 günlük qısa tətil, Qurban Bayramı dövründə isə 11 günlük tətil müddəti olur.


Səyahət ticarət məlumatı


Aparıcı turizm şirkətlərinin siyahısı

  • DNATA Travel
  • Emirates Holidays
  • Kanoo Travel
  • Musafir.com
  • Rayna Tours
  • Cozmo Travel
  • Al Futtaim Travel
  • Asian Air Travel and Tourism Agency
  • Superjet Tours
  • Al Rostamani Travel
  • Destinaro Travel and Tourism


Birbaşa uçuşlar

Hava hərəkəti haqqında cari məlumatla Azərbaycan Respublikası Dövlət Turizm Agentliyinin interaktiv lövhəsində tanış olmaq olar.


Bazarda əsas tədbirlər

  • Arabian Travel Market (ATM) Dubay (Aprel-May)
  • MALT Konqresi (tarixlər dəyişir)
  • EPEX MICE & Destination Wedding Show (Sentyabr)

ATB tədbirləri

 

Azərbaycanda Birləşmiş Ərəb Əmirliyi turistləri: Əsas anlayışlar
 

Gəlişlər

2017

2018

2019

2020

2021

2022

2023

102.360

93.835

68.289

7.951

17.275

41.085

45.759

2021-ci ildən 2023-cü ilə qədər pandemiyadan sonra göstəricilər bərpa olunmağa başladı; 2022-ci ildə gəlişlər təxminən 137.83%, 2023-cü ildə isə 2022-ci illə müqayisədə 11.38% artdı. Bu, güclü bərpa tendensiyasını göstərir.

 

Mənbə: Dövlət Miqrasiya Xidməti

Statistika

 

Səfərin məqsədi

2023-cü ildə Birləşmiş Ərəb Əmirliklərindən (BƏƏ) Azərbaycana 45,759 turist səfər etmişdir. Bu ziyarətçilərin əksəriyyəti istirahət məqsədilə səyahət etmiş və Azərbaycanın mədəni təcrübələri, füsunkar təbiət mənzərələri, eləcə də birbaşa uçuşlar və sadələşdirilmiş viza prosedurları kimi əlverişli səyahət şərtləri ilə cəlb olunmuşdur.


Ortalama xərcləmə

Orta hesabla, BƏƏ turistləri Azərbaycanda 2,446 AZN xərcləyir və büdcələrinin 47%-i nəqliyyata ayrılır. Bundan sonra yerləşmə (20%) və yemək (20%) xərcləri gəlir.


Qalma müddəti

2023-cü ildə BƏƏ-dən olan səyahətçilərin 55%-i Azərbaycanda 4-7 gecə, 18%-i isə 22 gecədən çox qalmışdır.


Ən çox ziyarət edilən regionlar

BƏƏ-dən olan turistlərin Azərbaycanda ən çox ziyarət etdiyi bölgələr Bakı, Qəbələ, Qusar, Quba və Şəki şəhərləridir.


Turist üstünlükləri və maraqları

BƏƏ-dən olan səyahətçilər Azərbaycanın təbiətini, qonaqpərvərliyini və mətbəxini yüksək qiymətləndirirlər. Eyni zamanda, Azərbaycanın ailəlikcə səyahət məkanı olması, həmçinin BƏƏ turistlərinin mədəni və dini ehtiyaclarını qarşılamaq üçün xüsusi diqqət göstərilməsi onlar üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir.

 

Azərbaycanın BƏƏ bazarı ilə əlaqəli məhsulları “ Hər kəsə uyğun ” &ndash– ilk dəfə ziyarət edən hər bir turistin görməli və ya təcrübə etməli olduğu məhsullar,“ Yenidən bax ” – – uzunmüddətli və ya təkrarlanan ziyarətlərdə görülə və ya təcrübə edilə bilən məhsullar və “ Xüsusi uyğunlaşdırılmış ” – – bazara xüsusilə uyğun hesab olunan məhsullar olaraq qruplaşdırıla bilər.

 

Hər kəsə uyğun

Yenidən bax

Xüsusi uyğunlaşdırılmış

Dağlar və qayalar

 

  • Təngəaltı kəndi, Quba
  • Afurca şəlaləsi, Quba
  • Quba şəhərindəki Şahdağ Milli Parkının Xanəgah ərazisi

Milli parklar və təbiət əraziləri

  • Qəçreş meşəsi, Quba
  • Suvar kəndi
  • Nohur gölü, Qəbələ
  • Marxal kəndi, Şəki
  • Yanardağ kompleksi
  • “ Yeddi gözəl ” şəlaləsi, Qəbələ

Tematik parklar və əyləncə mərkəzləri

  • Şahdağ Turizm İstirahət Kompleksi
  • Tufandağ İstirahət Turizm Kompleksi
  • Qəbələnd əyləncə mərkəzi, Qəbələ
  • Khanland Əyləncə Mərkəzi
  • Qəbələ Atıcılıq Klub

 

 

Alış-veriş mərkəzləri

  • Yerli bazarlar
  • Port Baku Mall
  • Dəniz Mall
  • Crescent Mall

 

Qastronomiya

  • Qara kürü

 

  • Çay evləri, yerli şirniyyatlar və mürəbbələr
  • Yerli mətbəx restoranları

 

Festivallar və tədbirlər

  • F1

 

 

İdman

 

  • Xəzər dənizində su idman növləri
  • Xizək Fəaliyyətləri
  • Zipline
  • Roller koster

 

 

Əlavə məlumat
 

Birləşmiş Ərəb Əmirliklərin xaricə gedən turizm axını proqnozları

BƏƏ-nin Səyahət və Turizm bazarında 2024-cü ildə əhəmiyyətli bir artım gözlənilir və sektorun ÜDM-ə 236 milyard AED töhfə verməsi proqnozlaşdırılır. Xaricə səyahətlər bu artımın əsas hərəkətverici qüvvəsi olacaq. 2024-cü ildə BƏƏ səyahətçilərinin xaricdəki xərclərinin təxminən 10% artaraq 192 milyard AED-ə çatacağı proqnozlaşdırılır. Əlavə olaraq, beynəlxalq uçuş rezervasiyalarında artım müşahidə olunur; Əbu-Dabidə rezervasiyalar ötən illə müqayisədə ikinci rübdə 59%, Dubayda isə 13% artmışdır.


Birləşmiş Ərəb Əmirlik bazarında yer almaq üçün ən yaxşı məsləhətlər

  • Əlaqələrin idarə olunması: Sadiqlik və topdan satıcılarla güclü əlaqələr qurmaq vacibdir.
  • Satış zəngləri üçün ən yaxşı vaxt: Satış zəngləri üçün ideal dövr yay tətili öncəsi pik səyahət mövsümündən və əsas turizm tədbirlərindən sonra yanvar-mart ayları arasıdır.
  • Üstünlük verilən ünsiyyət: İlkin ünsiyyət üçün e-poçta üstünlük verilir. Üz-üzə görüşlər yüksək qiymətləndirilir, xüsusilə Dubayda keçirilən Arabian Travel Market (ATM) kimi tədbirlər zamanını nümunə göstərmək olar. Virtual görüşlər və video zənglər geniş şəkildə qəbul edilir. Bütün ünsiyyətlərin aydın, peşəkar və vaxtında olmasına diqqət yetirin.
  • Ziyarət ediləcək əsas bazar mərkəzləri: Dubay, Əbu-Dabi, Şarja və Əl-Əyn kimi əsas bazar mərkəzlərinə fokuslanın.
     

Əlaqədar şəxs

Leyla Isayeva, Yaxın Şərq üzrə regional menecer

  • Haqqımızda
  • strategiya
  • karyera
  • tədbirlər
  • tenderlər
  • Azərbaycan destinasiyası
  • nəşrlər
  • brend haqqında
  • hədəf bazarları
  • İşgüzar tədbirlər
  • Azərbaycan İşgüzar Tədbirləri haqqında
  • tərəfdaşlar

© Bütün hüquqlar qorunur 2023. Azərbaycan Turizm Bürosu.

bizimlə
əlaqə qurun

[email protected]

əlaqə saxlayın

Azərbaycan Turizm Bürosu
Üzeyir Hacıbəyli küçəsi, 134
AZ1010, Bakı, Azərbaycan.

© Bütün hüquqlar qorunur 2023. Azərbaycan Turizm Bürosu.