• azerbaijan.travel
  • sta.gov.az
  • press&media
  • tourismboard.az
    sta.gov.az azerbaijan.travel press&media
  • Azərbaycanca
    English Azərbaycanca
  • haqqımızda
    strategiya struktur regional ofislər
  • Azərbaycan destinasiyası
    brend haqqında nəşrlər turizm üzrə vahid məlumat bazası turizm şirkətləri turizm informasiya məntəqələri
  • beynəlxalq bazarlar
    hədəf bazarları tədbirlər
  • işgüzar tədbirlər
    Azərbaycan İşgüzar Tədbirləri haqqında tərəfdaşlar
  • turizm sənayesi
    hotellərin ulduz təsnifatı bələdçilərin sertifikatlaşdırılması

Cənubi Koreya

ölkə profili

Azerbaijan Tourism Board

Please select your language of preference.

Fevral, 2025-ci il 

Bazarla bağlı xüsusi məlumat 

Azərbaycan üçün əhəmiyyəti 

Cənubi Koreya xüsusilə pandemiyadan sonrakı dövrdə güclü artım potensialı nümayiş etdirərək Azərbaycanın turizm sənayesi üçün əsas hədəf bazarlardan biri hesab olunur. Koreyalı turistlər Azərbaycanın zəngin tarixi, rəngarəng mədəniyyəti, təbii mənzərələri, qonaqpərvərliyi və müasirliklə tarixiliyin unikal sintezini yüksək qiymətləndirirlər. Cənubi Koreya turistləri xaricə səfər zamanı orta hesabla 1500–2000 dollar xərcləyərək qlobal turizm iqtisadiyyatına əhəmiyyətli töhfə verirlər. 

 

Əsas tətil günləri 

  • 1 yanvar: Yeni il günü 

  • Fevral: Ay təqviminə görə Yeni il (3-5 gün, hər il dəyişir) 

  • Aprel-may: Buddanın doğum günü (hər il dəyişir) 

  • 1 may: Əmək günü (məhdud şəkildə qeyd olunur) 

  • 5 may: Uşaqlar günü 

  • İyul-avqust: Yay tətili (məktəb tətilləri) 

  • Sentyabr-oktyabr: Çuseok (Koreyanın Şükür bayramı, 3-5 gün, hər il dəyişir) 

  • 25 dekabr: Milad bayramı 

  • Dekabr-yanvar: Qış tətili (məktəb tətilləri) 

Turist məlumatı 

Turist profili 

Cənubi koreyalı turistlər əsasən 25-45 yaş arası iş adamları və 60 yaşdan yuxarı şəxslərdən ibarət olur. Ailəvi səyahət edənlər, bal ayı keçirənlər və müstəqil səyahətçilər artan seqmentlər arasındadır. 

Tətil növləri 

  • Şəhər turları: Müasir şəhər mənzərələri və tarixi memarlığa maraq göstərilir. 

  • Mədəni istirahət: Muzeylərə, tarixi abidələrə və yerli ənənələrə böyük maraq göstərilir. 

  • Qastronomik turlar: Yerli mətbəx və şərab turları yüksək qiymətləndirilir. 

  • Lüks istirahət: Yüksək səviyyəli qonaqlama yerləri və kurortlara üstünlük verilir. 

  • Macəra və təbiətlə əlaqəli fəaliyyətlər: Qolf, haykinq, xizəksürmə və termal bulaqlar kimi fəaliyyətlərə maraq böyükdür. 

  • Alış-veriş turizmi: Ənənəvi bazarlar və yüksək səviyyəli alış-veriş məkanları ziyarət edilir.

Üstünlüklər 

  • Ətraflı planlama: Destinasiya haqqında məlumatlar onlayn turagentliklər, sosial şəbəkələr, ailə və dostlardan alınan məlumatlar vasitəsilə ətraflı araşdırılır.  

  • Pulun dəyəri: Qiymət-performans nisbəti yüksək olan, şəffaf qiymət təklif edən destinasiyalara üstünlük verilir.  

  • Təhlükəsizlik: Yüksək təhlükəsizlik səviyyəsinə malik olan, siyasi cəhətdən stabil ölkələr seçilir. 

  • Rahatlıq və keyfiyyət: Yüksək keyfiyyətli qonaqlama vasitələri, premium xidmətlər və lüks təkliflərinə üstünlük verilir.  

  • Çoxməkanlı səyahət: Bir səfər zamanı bir neçə ölkə və ya destinasiya ziyarət edərək səyahətdən maksimum həzz və təcrübə əldə edilir. 

  • Mədəni təcrübə: Yerli mətbəx, adət-ənənələr və tarixi kimi orijinal mədəni təcrübələrə maraq göstərilir.  

  • Rahat səyahət: Birbaşa uçuşlar, vizasız rejim və ya asan viza tətbiqi, əlaqələndirilmiş nəqliyyat sistemi kimi rahat səyahət imkanları yüksək qiymətləndirilir.  

  • İnstaqramdan paylaşmağa uyğun yerlər: Sosial şəbəkələrdə paylaşmaq üçün fotogenik məkanlar ziyarət edilir. 

Ortalama xərcləmə 

  • Cənubi koreyalı turistin xaricdəki ortalama xərcləri hər səyahət üçün 1500-2000 dollar arasında dəyişir. Büdcə bölgüsü: 40% yerləşmə üçün, 30% yemək və alış-veriş üçün, 20% nəqliyyat üçün təşkil edir. 

  • Ortalama səyahət müddəti: 5-10 gündür, adətən bir səyahət zamanı bir neçə destinasiya ziyarət edilir. 

Səyahət edən əsas kütlə 

  • Ailələr 

  • Yaşlılar 

  • Cütlüklər 

  • Gənc nəsil 

  • Tək səyahət edənlər 

  • Lüks səyahət həvəskarları 

Məlumat mənbəyi 

  • Sosial media (Instagram, YouTube, Naver Blog, KakaoTalk Channels) 

  • Onlayn turagentliklər (Interpark, HanaTour, ModeTour, Yellow Balloon Tour) 

  • Səyahət icmaları və forumlar (Naver Café, Səyahət bloqları, onlayn rəylər) 

  • Dost tövsiyələri (şifahi məlumat) 

Planlama və səyahətlə bağlı qərarvermə müddəti 

Cənubi koreyalı turistlər adətən səyahətlərini aşağıdakı məqsədlərlə əvvəlcədən planlaşdırır və rezervasiya edirlər: 

  • Uzaq məsafəli səyahətlər üçün, xüsusilə uzun uçuşlar və mürəkkəb marşrutlar tələb edən istiqamətlərə səfərlər zamanı onlar adətən 6 aydan 1 ilə qədər əvvəldən plan qurur və rezervasiya edirlər. 

  • Əsas bayramlar və ya beynəlxalq səyahətlər üçün, xüsusilə yay və qış tətilləri kimi pik mövsümlərdə, adətən 3-6 ay əvvəldən plan qurulur və rezervasiya edilir. 

  • Qısamüddətli səyahətlər və ya son dəqiqə edilən rezervasiyalar, xüsusilə daxili səyahətlər və ya Yaponiya, Tayvan kimi Şərqi Asiyada yerləşən yaxın istiqamətlər üçün geniş yayılıb.  Bu destinasiyalar daha az hazırlıq tələb edir, eyni zamanda vizasız giriş və ya sadələşdirilmiş viza prosedurları kimi asan giriş imkanları təqdim edir. 

  • Həftəsonu və ya qısamüddətli istirahət səyahətləri üçün rezervasiyalar adətən 1-2 ay əvvəldən edilir. Bu zaman rezervasiya imkanları və endirim təklifləri seçimdə həlledici rol oynayır. 

Alış-veriş vasitələri 

  • Onlayn rezervasiyalar 

  • Səyahət agentlikləri 

Paylama sistemi 

  • Onlayn səyahət agentlikləri: Yanolja, Yeogieottae, Agoda, Naver Travel, Skyscanner, Interpark, My real trip, Klook 

  • Səyahət agentlikləri: Hana Tour, Mode Tour, Very Good Tour, Lotte Tour, Yellowballoon 

  • Populyar turizm və səyahət veb-saytları: hanatour.com, modetour.com, verygoodtour.com, lottetour.com, ybtour.co.kr 

Xüsusi turizm sahələri 

  • İnfluenserlərdən ilhamlanan səyahət: İnfluenserlərin səyahət marşrutlarını izləmək koreyalı səyahətçilər arasında populyardır. İnsanlar getdikcə daha çox Instagram və YouTube kimi platformalarda influenserlərin paylaşdığı səyahət məzmunlarından ilham alırlar. Onlar marşrutlarını, təcrübələrini və kəşf etdikləri gizli məkanları paylaşdıqları üçün səyahətçilər tez-tez bu səfərləri təkrarlamağa çalışırlar. Onlar eyni istiqamətlərə səyahət edir, eyni hotellərdə qalır, hətta eyni yemək və fəaliyyət tövsiyələrinə üstünlük verirlər. Bu trend xüsusilə sosial media məzmununun təsirinə tez düşən gənc auditoriya arasında geniş yayılıb. 

  • Fərdiləşdirilmiş və kiçik qruplarla səyahətlərin artan populyarlığı: Koreyalı səyahətçilər getdikcə daha çox fərdiləşdirilmiş və kiçik qruplarla səyahətə üstünlük verir, zövqlərinə uyğun təcrübələr axtarırlar. Bu trend xüsusilə gənc peşəkarlar və ailələr arasında populyardır, çünki onlar əksəriyyətin istifadə etdiyi səyahət planlarını deyil, fərdiləşdirilmiş marşrutları və eksklüziv təcrübələri üstün tuturlar. 

  • Səyahət destinasiyalarının genişlənməsi: Bir çox ölkə üçün viza tələblərinin yüngülləşməsi sayəsində koreyalı turistlər həm yaxın, həm də uzaq məsafədəki destinasiyaları daha çox araşdırmağa başlayıblar. Vizasız və ya gəlişdə viza ilə daxil olmaq mümkün olan Yaponiya, Tayvan və Cənub-Şərqi Asiya kimi populyar ölkələrə yüksək tələbat qalarkən, Avropa, Yaxın Şərq və Amerika kimi uzaq məsafədəki səyahət destinasiyaları da getdikcə daha çox maraq görür. 

Səyahət müddəti 

Koreyalı turistlər adətən 7-10 günlük məzuniyyətlərə çıxırlar, bu müddətin 3-5 günü bir beynəlxalq destinasiya üçün sərf edilir. Onlar bir neçə destinasiyanı əhatə edən turlara üstünlük verir və tez-tez bir neçə yerə baş çəkirlər. Bu tendensiya uzaq məsafələrə edilən səyahətlərdə daha çox müşahidə olunur, çünki turistlər daha çox şəhər və ya ölkə kəşf edərək maksimal təcrübə yaşamaq istəyirlər. 

Turizm sənayesi haqqında 

Aparıcı turizm şirkətlərinin siyahısı 

  • Hana Tour 

  • Mode Tour 

  • Very Good Tour 

  • Lotte Tour 

  • Yellowballoon 

  • Interpark 

  • Yanolja 

  • Yeogieottae 

  • Agoda 

  • Naver Travel 

Birbaşa uçuşlar 

• Cənubi Koreyadan Azərbaycana birbaşa uçuşlar yoxdur; səyahətçilər adətən Dubay, İstanbul və ya Doha üzərindən ölkəmizə gəlirlər. 
• Əsas Cənubi Koreya aviaşirkətləri (Korean Air, Asiana Airlines) tərəfdaş qurumlar vasitəsilə əlaqələndirilmiş uçuşlar təklif edir. 

Bazardakı əsas tədbirlər 

  • WTIC və SITF (Lakin son zamanlar turizm idarələri getdikcə daha çox qısamüddətli müstəqil tədbirlər təşkil edir.) 

Cənubi Koreya turistləri Azərbaycanda: əsas statistikalar və anlayışlar 

Gəlişlər 

2017-ci ildən etibarən cənubi koreyalı turistlərin Azərbaycana marağı artıb, lakin COVID-19 səbəbilə gəlişlərdə azalma baş verib və bu tendensiya 2021-ci ilə qədər davam edib. 

2021-ci ildən 2023-cü ilə qədər post-pandemiya dövründə turist sayı bərpa olunmağa başladı, 2022-ci ildə gəlişlər 467% artdı, 2023-cü ildə isə 2022-ci ilə nisbətən 228% artım müşahidə olundu. 2022-ci il, həmçinin bərpa tendensiyasının güclü olduğunu göstərdi. 

2024-cü ildə Cənubi Koreyadan gələn turistlərin sayı 15,004 nəfərə çatdı və əvvəlki illə müqayisədə 94.6% artım müşahidə olundu. 

Statistika 

Səfərin məqsədi 

Cənubi Koreyadan Azərbaycana gələn turistlərin əksəriyyəti əyləncə və istirahət məqsədilə səyahət edir, bəzi turistlər isə işgüzar məqsədlər üçün gəlirlər. 

Ortalama xərcləmə 

Cənubi koreyalı turist Azərbaycanda gündə 300-600 AZN xərcləyir, büdcələrinin təxminən 40%-i nəqliyyata, ardınca isə 35%-i qonaqlamaya və 25%-i yeməyə ayrılır. 

Qalma müddəti 

2024-cü ildə Cənubi koreyalıların 90%-i Azərbaycanda 2-3 gecə, 10%-i isə 4-5 gecə qalıb. 

Ən çox ziyarət edilən regionlar 

Cənubi koreyalılar tərəfindən Azərbaycanda ən çox ziyarət edilən bölgələr Bakı (Abşeron), Şəki və Qəbələdir. 

Turist üstünlükləri və maraqları 

Koreyalı turistlər xüsusilə Azərbaycan Turizm Bürosunun (ATB) məhsul altkateqoriyalarına aid olan aşağıdakı mədəniyyət və təbiət təcrübələrinə üstünlük verirlər: 

  • Tarix və mədəniyyət: Tarixi binalar, abidələr, muzeylər, qalereyalar və kitabxanalar 

  • Təbiət və müalicə turları: Milli parklar və təbiət əraziləri, dağ və vadi yürüşləri, kempinq və qlampinq, quş müşahidəsi 

  • Sağlamlıq turizmi və rekreasiya: Mineral və termal bulaqlar, SPA və hamamlar, bitkilərlə müalicə, resurslara əsaslanan müalicə 

  • İstirahət və fəaliyyətlər: İdman, alış-veriş, əyləncə parkları və əyləncə mərkəzləri 

  • Yerli mədəniyyət təcrübələri: Etnik kəndlər, fermalar və kənd təsərrüfatı fəaliyyətləri, üzüm bağları və şərab zavodları 

  • Uzunmüddətli qalma və "bir ay qalma" təcrübələri: Kəndlərdə uzun müddət yaşamaq və müalicəvi istirahət 

"Hər kəsə uyğun" (İlk dəfə gələnlər üçün mütləq ziyarət edilməli yerlər) 

  • Bakının tarixi və mədəni turu (İçərişəhər, muzeylər və tarixi abidələr) 

  • Qobustanda təbiət yürüşü və termal SPA təcrübəsi 

  • Ənənəvi kənd həyatı və yerli mətbəx təcrübəsi 

 

"Əlavələr" (Uzunmüddətli qalmalar və təkrar ziyarət edənlər üçün proqramlar) 

  • Şərabçılıq turu və kulinariya təcrübəsi 

  • Kurort və termal SPA-larda sağlamlıq istirahəti 

  • Qolf və idman fəaliyyətləri paketi 

"Xüsusi uyğunlaşdırılmış" (Koreyalı turistlər üçün fərdiləşdirilmiş təcrübələr) 

  • "Bir ay qalma" proqramı (Təbiətin qoynunda və yerli həyat tərzinə uyğunlaşaraq yaşamaq təcrübəsi) 

  • Ənənəvi kənd evində qonaqlama və yemək hazırlama dərsləri 

  • Xüsusi mövzulu turlar (Məsələn, filmlərin çəkildiyi məkanlar turu, spa və sağlamlıq fokuslu proqramlar) 

 

 

Hər kəsə uyğun 

Əlavələr 

Xüsusi uyğunlaşdırılmış 

Tarixi binalar  

  • Qobustan petroqlifləri 

  • İçərişəhər 

  • Kiş Alban məbədi 

  • Şəki Xan Sarayı 

  • Şəki Xan məscidi və qəbiristanlığı 

  • Yuxarı Karvansaray 

  • Yanardağ 

  • Viktor Klaynın evi (Göygöl) 

  • Göygöl Lüteran kilsəsi (Göygöl) 

  • Almanların şərab zirzəmiləri (Şəmkir) 

  • Simens körpüləri (Gədəbəy) 

  • Simens binası (Gədəbəy) 

Abidələr 

  • Heydər Əliyev Mərkəzi 

  • Qız qalası 

  • Atəşgah məbədi 

  • Alov qüllələri 

  • “Diri Baba” türbəsi 

 

Muzeylər, qalereyalar və abidələr 

  • Heydər Əliyev Mərkəzi 

  • Şirvanşahlar Sarayı Kompleksi 

  • Azərbaycan Milli Xalça Muzeyi 

  • Milli Azərbaycan Tarixi Muzeyi 

  • Qobustan Palçıq Vulkanları Turizm Kompleksi 

  • Müasir İncəsənət Muzeyi 

  • Şəmkir Lüteran kilsə-muzeyi 

İdman 

  • Xizəksürmə 

  • Qolf 

  • Haykinq 

  • Su idman növləri 

Etnik və mədəni kəndlər 

  • Qədim Şəki (milli irs) 

  • Xınalıq kəndi (Qafqaz Albaniyası) 

  • Nic kəndi (Udin / Qafqaz Albaniyası) 

  • Basqal kəndi (milli irs) 

  • Sım kəndi (Talış) 

  • İvanovka kəndi (Rus, molokan) 

  • Qırmızı qəsəbə (Dağ yəhudiləri) 

  • Şəmkir şəhəri, alman məhəlləsi 

  • Göygöl şəhəri, alman məhəlləsi 

Əkinçilik və kənd təsərrüfatı məhsulları 

  • Şərab 

  • Çay 

  • Nar 

Alış-veriş 

  • Bazar 

  • Nizami küçəsi 

  • Port Baku 

Üzüm bağları və şərabçılıq 

  • Xəzər sahilboyu 

  • Şirvan 

  • Gəncə-Qazax 

 

Əlavə məlumat 

Cənubi Koreyanın getmə turizmi proqnozu 

Cənubi Koreyanın turizm bazarındakı trendlər güclü inkişaf tempinin olduğunu göstərir: 

İqtisadi tənəzzülün davam etməsinə baxmayaraq, xaricə səfər edən insanların sayı artmaqdadır. Koreya Tədqiqat Mərkəzinin dərc etdiyi "2025-ci ilin İlk Yarısı Üçün Səyahət Planları" hesabatına görə, 2021-ci ildən bəri xaricə səfər edənlərin sayı mütəmadi olaraq artır. İllik xaricə səyahət təcrübəsi göstəricilərinə baxdıqda, bu rəqəmlər 2019-cu ildə 28,71 milyon, 2020-ci ildə 4,28 milyon, 2021-ci ildə 1,22 milyon, 2022-ci ildə 6,55 milyon və 2023-cü ildə 22,71 milyon olub. 2020-2022-ci illər arasında COVID-19-un təsiri nəticəsində xaricə səyahətlərdə kəskin azalma müşahidə edilib. Ötən ilin yanvar-noyabr ayları ərzində xaricə gedənlərin cəmi sayı 25,97 milyona çataraq artıq 2023-cü ilin ümumi göstəricisini geridə qoyub. (Mənbə: News Link) 

Ay təqvimi ilə Yeni il tətilində rekord sayda – 4,33 milyon sərnişin hava nəqliyyatından istifadə edib. Koreya Hava Limanları Korporasiyası və İnçxon Beynəlxalq Hava Limanı Korporasiyasının təqdim etdiyi məlumatlara görə, Yanqyanq və Muan hava limanları istisna olmaqla, yanvarın 24 yanvar-2 fevral tarixləri arasında ölkə üzrə 13 hava limanından ümumilikdə 4,33 milyon sərnişin (gəliş və gediş birlikdə) istifadə edib. Bu göstərici ötən ilin Ay təqvimi ilə Yeni il tətili ilə müqayisədə 106,8% artım deməkdir. Həmin dövrdə sərnişin sayı 2,09 milyon olmuşdu. Bundan əlavə, bu ilki göstərici keçən ilin altı günlük Çusok tətili (2,64 milyon sərnişin) ilə müqayisədə 64% artıb. Hava limanları üzrə İnçxon Beynəlxalq Hava Limanı ən çox sərnişinə xidmət göstərib – 2,19 milyon nəfər, bu da ümumi göstəricinin yarısını təşkil edir. Ondan sonra 754 783 sərnişinlə (17,4%) Çeju Hava Limanı, 591 200 sərnişinlə (13,6%) Gimpo Hava Limanı və 475 917 sərnişinlə (11%) Gimhae Hava Limanı gəlir. Beynəlxalq istiqamətlər arasında ən çox səfər edilən ölkə 789 829 sərnişinlə Yaponiya olub. Onu 391 635 sərnişinlə Çin və 345 818 sərnişinlə Vyetnam izləyib. (Mənbə: News Link) 

 

Cənubi Koreya bazarında yer almaq üçün məsləhətlər 

  • Koreya ticarətində dəqiqlik, güclü münasibətlər və aydın ünsiyyət yüksək qiymətləndirilir. Koreya dili ana dili olsa da, xüsusilə turizm və ticarət sektorlarında ingilis dili geniş şəkildə qəbul edilir və işgüzar əlaqələr üçün effektiv hesab olunur. 

  • KakaoTalk platformasına ilkin və davamlı ünsiyyət üçün üstünlük verilir. Bununla belə, xüsusilə KOTFA (Koreya Dünya Səyahət Sərgisi) və STIF (Seul Turizm Sənayesi Sərgisi) kimi iri ticarət sərgiləri zamanı üzbəüz görüşlər hələ də vacibdir. Bununla yanaşı, turizm idarələri getdikcə daha çox müstəqil pop-up tədbirlərinə diqqət yetirir. Bu tədbirlər turizm məkanlarını tanıtmaq və hədəf auditoriya ilə fərdi və yaxın əlaqə qurmaq üçün daha effektiv bir yanaşma təqdim edir. 

  • Əsas bazar mərkəzləri arasında ən böyük ticarət və biznes mərkəzi olan Seul ön plandadır. Bundan əlavə, Busan, İnçxon və Daegu kimi böyük şəhərlər də vacib hesab olunur. Regional bazarlara çıxış üçün isə Ulsan, Çanqvon və Cöncu kimi ikinci dərəcəli şəhərlər əhəmiyyət daşıyır. 

 

Əlaqədar şəxs 

Günel Ələkbərova, Şərqi Asiya üzrə regional menecer 

  • Haqqımızda
  • strategiya
  • karyera
  • tədbirlər
  • tenderlər
  • Azərbaycan destinasiyası
  • nəşrlər
  • brend haqqında
  • hədəf bazarları
  • İşgüzar tədbirlər
  • Azərbaycan İşgüzar Tədbirləri haqqında
  • tərəfdaşlar

© Bütün hüquqlar qorunur 2025. Azərbaycan Turizm Bürosu.

bizimlə
əlaqə qurun

[email protected]

əlaqə saxlayın

Azərbaycan Turizm Bürosu
Üzeyir Hacıbəyli küçəsi, 134
AZ1010, Bakı, Azərbaycan.

© Bütün hüquqlar qorunur 2025. Azərbaycan Turizm Bürosu.