Oktyabr 2024-cü il
Bazarla bağlı xüsusi məlumat
Azərbaycan üçün əhəmiyyəti
Hindistan hazırda Azərbaycanda turizm sektorunun əsas hədəf bazarlarından biridir və ölkəyə gələn qonaqların sayı, gecələmə və xərclər baxımından artım göstərərək Azərbaycana səfər edən ilk beş ölkə sırasında yer alır.
Azərbaycan Hindistanlı turistlər üçün həyəcanverici və cəlbedici bir məkan olaraq tanınır. Hindistanlılar Azərbaycanın açıq cəmiyyətini, qonaqpərvərliyini, Avropa üslubunda şəhərlərini, müntəzəm keçirilən festivalları və idman tədbirlərini yüksək qiymətləndirir. Həmçinin Azərbaycan zərdüştilərin marağına səbəb olur və hind mətbəxinin asanlıqla əlçatan olması isə xüsusi önəm daşıyır.
Əsas tətil günləri
- Aprel-may – uşaqlı ailələr
- Aprel-may-oktyabr-noyabr – fərdi səyyahlar
- Oktyabr-noyabr – gənc cütlüklər
- Noyabr-fevral – evli cütlüklər
- Yanvar-mart – bal ayına gedənlər
Turist məlumatı
Turist profili
Hindistanlılar festivallar və uzun həftə sonları zamanı xaricə səyahət etməyi üstün tuturlar; bununla belə, hətta qısa/həftə sonu səfərləri üçün beynəlxalq səyahət sifarişləri sürətlə artır. Hindistanlıların təxminən 30-40%-i vegetariandır və əksəriyyəti ingilis dilində ünsiyyət qurur.
İstirahət növləri
- Şəhər turları: Dünyanın müxtəlif şəhərlərinin mənzərələrinin kəşfi və şəhər gəzintilərindən zövq alma
- Ailə və uşaq kurortları: Ailəlikcə vaxt keçirmək üçün yüksək maraq doğuran məkanlar
- Macəra və idman tətili: Qolf, paraplan uçuşları, xizək, atıcılıq və cip turları
- Alış-veriş: Xarici brendlər və yerli bazarlarda alış-verişə böyük maraq
- Çimərlik istirahətləri və su fəaliyyəti: Kaytsörfinq, yelkən və su skuteri ilə əyləncələr
Üstünlüklər
- Təhlükəsizlik və sabitlik: Təhlükəsiz və sabit istiqamətlərə verilən üstünlük
- Qiymət uyğunluğu: Münasib və şəffaf tariflər
- Asan viza prosedurları: İstifadəçi dostu e-viza platformaları və ya yerində viza alma imkanları
- Münasibət və dil mühiti: Dostcanlı və yaxşı niyyətli insanlar, eləcə də ingilis dili mühiti
- Hind milli mətbəxi: Hind mətbəxi, aşpazlar və restoranların mövcudluğu
- Uyğun turizm infrastrukturu: 4-5 ulduzlu hotellərin geniş seçimi
Ortalama xərcləmə
2023-cü ildə Hindistanlı turistlərin beynəlxalq bazarlarda orta xərcləri hər səfərə görə 800 ABŞ dolları təşkil edib.
Səyahət edən əsas kütlə
- Solo
- Qrup şəklində səyyahlar
- Korporativ səyyahlar
- Bal ayına çıxan yeni evlilər və evli cütlüklər
İnformasiya mənbəyi
- Sosial media və axtarış motorları: Facebook (30%), Instagram (19%), YouTube (30%), WhatsApp (28%), və Google Plus (19%)
- Dostların tövsiyəsi (şifahi məlumat)
- Onlayn səyahət agentlikləri (OTAs)
- Səyahət agentlikləri
Planlama və səyahətlə bağlı qərarvermə müddəti
- Uzunmüddətli səfərlər (7-10 gün): Ən azı 2-3 ay əvvəlcədən planlaşdırılır.
- Qısamüddətli səfərlər (4-5 gün): Uzun/həftə sonlarına, Yeni il və bayram tətillərinə uyğunlaşdırılır.
Alış-veriş vasitələri
- Tətilləri müstəqil şəkildə planlaşdırılır.
- Onlayn səyahət agentlikləri (OTA) vasitəsilə bron edilir.
- Səyahət agentləri vasitəsilə təşkil edilir.
Paylama sistemi
- Onlayn səyahət şirkətləri (OTAs): Make My Trip, Pick Your Trail, ClearTrip
- Tur operatorları: DOOK International və Akbar Holidays
- Hotellər və özəl yaşayış yerlərinin onlayn bron edilməsi: TBO.com, Booking.com və Airbnb
Xüsusi turizm
- Kəşf olunmamış istiqamət
- Müntəzəm festivallar və idman tədbirləri
- Yaxşı brendlərlə alış-veriş təcrübəsi
- Əlçatan hind mətbəxi
Səyahət müddəti
Orta hindistanlı səyahətçi adətən 9-12 gün qalır və əksəriyyəti yeni istiqamətləri kəşf edir.
Səyahət ticarət məlumatı
Aparıcı turizm şirkətlərinin siyahısı
- Thomas Cook India
- SOTC Travel
- Yatra
- MakeMyTrip
- Cox & Kings
- EaseMyTrip
- Akbar Travels
- Goibibo
- Expedia India
Birbaşa uçuşlar
-
Azerbaijan Airlines (azal.az), Delhi-Bakı, həftədə 3 dəfə
-
Azerbaijan Airlines (azal.az), Mumbay-Bakı, həftədə 4 dəfə
-
IndiGo Airlines (goindigo.in), Delhi-Bakı, gündəlik uçuşlar
Updated information about flight connectivity can be found on the interactive board of the State Tourism Agency of the Republic of Azerbaijan.
Bazarda əsas tədbirlər
- Delhidə SATTE Travel Expo
- Mumbayda OTM Travel Expo
- MICE India & Luxury Travel Congress
- Biznes yönümlü tədbirlər və Lüks Səyahət Konqresi
- Ekzotik Toy Planlaşdırma Konfransı
Azərbaycanda hind turistləri: Əsas anlayışlar
Gəlişlər
Hindistanlı turistlərin Azərbaycana gəlişləri 2014-cü ildən 2019-cu ilə qədər davamlı artmış və 4,853-dən 65,118-ə yüksəlmişdir, bu da ümumi artımı 13 dəfədən çox göstərir.
2022-ci ildən 2023-cü ilə qədər pandemiya sonrası gəlişlər bərpa olunmağa başlamış və 2023-cü ildə 2022-ci ilə nisbətən 93% artım olmuşdur, məsələn, 60,731-dən 117,302-yə yüksəlmişdir, bu da güclü bərpa meylini göstərir.
2024-cü ilin ilk yarısında isə gəlişlər 118,985-ə çatmışdır ki, bu da artıq 2023-cü ilin illik göstəricisindən (117,302) çoxdur və hindistanlı turistlərin Azərbaycana səfərlərində çox müsbət bir meylin olduğunu göstərir.
Mənbə: Dövlət Miqrasiya Xidməti
Səfərin məqsədi
2023-cü ildə Azərbaycana gələn hindistanlı turistlərin 95%-i istirahət və əyləncə məqsədilə, 4%-i isə iş məqsədilə səfər edib.
Ortalama xərcləmə
Orta statistik hindistanlı turist 2023-cü ildə Azərbaycanda 2,170 AZN xərcləyib. Büdcəsinin 54%-ni nəqliyyata, 19%-ni yerləşməyə və 16%-ni isə qidaya ayırıb.
Qalma müddəti
2023-cü ildə 45% hindistanlı turistlər Azərbaycanda 1-3 gecə qalıb, 33%-i 4-7 gecə, 18%-i isə 8-14 gecə qalıb.
Ən çox ziyarət edilən bölgələr
Azərbaycanda hindistanlı turistlər tərəfindən ən çox ziyarət edilən bölgələr Quba, Qusar, Qobustan, Qəbələ və Şəkidir.
Turist üstünlükləri və maraqları
Hindistanlı turistlər dini və ruhani hind irsi yerlərinə (Atəşgah, Odlar Yurdu, Qız Qalası), qastronomiyaya (yerli, veqan yönümlü, Azərbaycandakı hind mətbəxi) və alış-verişə (ticarət mərkəzləri, yerli bazarlar, suvenir mağazaları) güclü maraq göstərirlər.
Bundan əlavə, beynəlxalq tədbirlər və festivallara (Formula 1, bayramlar, toylar) yüksək maraq var, eyni zamanda açıq hava idman tədbirlərinə (xizək, paraplan, off-road turları, atıcılıq, qolf, at sürmə) və şərab zavodlarına (Meysəri, Savalan, Çabiant) da böyük tələbat var.
Azərbaycanın hindistan bazarı ilə əlaqəli məhsulları "Hər kəsə uyğun" – ilk dəfə ziyarət edən hər bir turistin görməli və ya təcrübə etməli olduğu məhsullar, "Yenidən bax" – uzunmüddətli və ya təkrarlanan ziyarətlərdə görülə və ya təcrübə edilə bilən məhsullar və "Xüsusi uyğunlaşdırılmış" – bazara xüsusilə uyğun hesab olunan məhsullar olaraq qruplaşdırıla bilər.
Əlavə məlumat
Hindistanın xarici turizm proqnozu
- Hindistanın xarici turizm bazarının 2024-cü ildə 18817.72 milyon ABŞ dollarına çatacağı və 2024-2034 illəri arasında 11.4%-lik bir artım göstərəcəyi proqnozlaşdırılır. Bu artım əsasən hindlilərin, xüsusən də millennialların, beynəlxalq istiqamətləri ziyarət etmək istəyinin artması ilə əlaqələndirilir.
- Hindistanın xarici turizm bazarının böyüməsi: qlobal əlaqələrin genişlənməsi ilə daha çox birbaşa uçuş marşrutları və rəqabətli hava bileti qiymətləri, hindistanlı səyahətçilər arasında təcrübə əsaslı səyahət və mədəni kəşfiyyat istəyi və sosial medianın ekzotik istiqamətləri və səyahət təcrübələrini təqdim etməsi ilə əlaqədardır.
Hindistan bazarında yer almaq üçün ən yaxşı məsləhətlər
- Solo səyahətçi: 25 yaşdan yuxarı olan, tez-tez iş məqsədilə xaricə səyahət edən şəxslərdir; DINK (İki gəlir yeri olan uşaqsız) qrupuna daxildir, idman həvəskarları, spa və sağlamlıq, şərab və qastronomiya, kruizlər və macəra tətili axtarırlar. Hər il bir beynəlxalq tətil və iki və ya üç daxili tətil edirlər; səyahət zamanı sosial mediada çox aktivdirlər və şəkillərini paylaşırlar.
- Qrup səyahətçiləri: Adətən 40 yaşdan yuxarıdır və oxşar maraqlara sahib şəxslərlə qrup şəklində səyahət etməyi üstün tuturlar; turlar zamanı hind yeməklərini, həm vegetarian, həm də ət yeməklərini bəyənirlər; uzun məsafələri avtobus və təyyarə ilə keçməyə maneə törətmirlər.
- Korporativ bazar: 3-4 gün müddətində, 15-dən 1000-ə qədər qonaq; viza asanlaşdırılması, hava yolu əlaqələri və konfrans imkanları təyinatın seçilməsində mühüm rol oynayır.
- Balayı: Daxili təyinatlara nisbətən beynəlxalq istiqamətlərə daha çox üstünlük verilir; toy təşkilatçıları təyinatın və məkanın seçilməsində mühüm rol oynayır; adətən, bütün hotellər 5 gecəlik müddət üçün ayrılır.
Əlaqədar şəxs
Rövşən Rəhimov, Cənubi Asiya üzrə regional menecer