• azerbaijan.travel
  • sta.gov.az
  • press&media
  • tourismboard.az
    sta.gov.az azerbaijan.travel press&media
  • Azərbaycanca
    English Azərbaycanca
  • haqqımızda
    strategiya struktur regional ofislər
  • Azərbaycan destinasiyası
    brend haqqında nəşrlər turizm üzrə vahid məlumat bazası turizm şirkətləri turizm informasiya məntəqələri
  • beynəlxalq bazarlar
    hədəf bazarları tədbirlər
  • işgüzar tədbirlər
    Azərbaycan İşgüzar Tədbirləri haqqında tərəfdaşlar
  • turizm sənayesi
    hotellərin ulduz təsnifatı bələdçilərin sertifikatlaşdırılması

Almaniya

ölkə profili

Azerbaijan Tourism Board

Please select your language of preference.

Aprel 2025-ci il

Bazarla bağlı xüsusi məlumat
 

Azərbaycan üçün əhəmiyyəti

Almaniya Avropanın ən böyük xarici turizm bazarıdır və Azərbaycanın turizm sektoru üçün xüsusi əhəmiyyət daşıyır. Azərbaycan Turizm Bürosu Almaniyadan həm istirahət, həm də işgüzar məqsədli səyahətçilərin sayını artırmaq məqsədilə Azərbaycanın zəngin mədəniyyətini, təbii gözəlliklərini, qonaqpərvərliyini və mətbəxini ön plana çıxarmağa çalışır. 2022-ci ildə hesablanmış 95,3 milyard ABŞ dollarından 2032-ci ilə qədər 241,4 milyard ABŞ dollarına qədər artacağı proqnozlaşdırılan turizm bazarı ilə Almaniyanın yüksək xərcləmə qabiliyyəti və səyahətə prioritet məsələ kimi yanaşması Azərbaycan üçün əhəmiyyətli imkanlar yaradır. Almanlar səyahət haqqında ətraflı məlumat axtarır və Azərbaycanın irəli sürdüyü şərtlərə uyğun davamlı təkliflərə üstünlük verirlər.
 

Əsas tətil günləri

  • Aprelin sonu – Pasxa bayramı
  • May – 1, 9, 19, 20, 30 - müxtəlif bölgələrdə tətillər
  • İyul-avqust – Yay tətili (məktəb tətili)
  • Milad – Yeni il – Dekabrın sonu
     

Turist məlumatı


Turist profili

Alman turistlər əsasən 25-54 yaş arasındadır və əhəmiyyətli sayda təqaüdçülər (65+) tez-tez səyahət edir.


Tətil növləri

  • Yay və çimərlik tətili: Populyar istiqamətlərə İspaniya, İtaliya və Yunanıstan daxildir.
  • Şəhər turları: Həm daxildə, həm də Avropa daxilində sevilir.
  • Mədəni istirahət: Muzeylərə, tarixi yerlərə və görməli məkanlara yüksək maraq var.
  • Macəra və idman: Piyada yürüş, velosiped sürmə və xizək kimi fəaliyyətlər.
  • Qastronomik turlar: Yemək və şərab turlarına artan maraq.
  • Sağlamlıq və tibbi turizm: Spa müalicələri və tibbi prosedurlara maraq.
  • Eko turlar: Dayanıqlı və ekoloji dost səyahət dəyərləndirilir.
  • Kruizlər: Xüsusilə, Reyn və Dunay çayları boyunca kruizlər yaşlı səyahətçilər arasında populyardır.
  • LGBTQIA+ turlar: LGBTQIA+ dostsevər Almaniyada inklüziv səyahət təcrübələri axtarılır.


Üstünlüklər

  • Davamılılıq: ekoloji cəhətdən təmiz variantlara üstünlük verirlər və daha artıq ödəməyə hazırdırlar.
  • Ətraflı planlama: Onlayn turizm agentlikləri, sosial media və şifahi şəkildə verilmiş məlumatlardan geniş şəkildə istifadə edərək araşdırma aparırlar.
  • Pulun dəyəri: Münasib və şəffaf qiymət siyasətini üstün tuturlar.
  • Təhlükəsizlik: Təhlükəsiz və stabil məkanları prioritet olaraq seçirlər.
  • Rahatlıq və keyfiyyət: Yüksək şəraitli yerləşmə yerlərinə və xidmətlərinə üstünlük verirlər.


Ortalama xərcləmə

Alman turistlərin hər səyahətə çəkilən orta xərcləri 2019-cu ildə 1032 avrodan başlayaraq 2022-ci ildə 1194 avroya çatıb. 2023-cü ildə isə alman turistlər Avropadakı çimərlik istiqamətlərində bir gecəyə orta hesabla 93 avro, Almaniya daxilində isə 132 avro xərcləyiblər.


Səyahət edən əsas kütlə

  • Ailələr
  • Böyüklər
  • Cütlüklər
  • Dost qrupları


Məlumat mənbəyi

  • Sosial media (orta nəsil və ya Z nəslinin istifadə etdiyi Instagram, Facebook)
  • Dostların tövsiyəsi (şifahi məlumat)
  • Onlayn səyahət agentlikləri (OTAs)
  • Səyahət agentlikləri


Planlama və səyahətlə bağlı qərarvermə müddəti

Alman turistlər adətən səfərlərini 6 ay əvvəlcədən rezervasiya edir. Lakin onların qərar qəbuletmə prosesi müxtəlif ola bilər:

  • Uzunmüddətli səfərlər üçün səfər və rezervasiyalarını bir ilə qədər əvvəlcədən planlaşdıra bilərlər.
  • Əhəmiyyətli tətil və ya beynəlxalq səfərlər üçün isə səfər və rezervasiyalarını 6 ay əvvəlcədən planlaşdıra bilərlər.
  • Qısamüddətli səyahət və ya son dəqiqə rezervasiyaları da geniş yayılmışdır, xüsusən də dəyişkən səyahət qiymətlərinə cavab olaraq, bəzi rezervasiyalar Avropada qiymətlərin artması səbəbindən 14 gün əvvəldən edilir.


Alış-veriş vasitələri

  • Onlayn rezervasiyalar (49.6%)
  • Üzbəüz rezervasiyalar (36.1%)
  • Səyahət şirkətləri
  • Yaşayış yeri təminatçılarından birbaşa sifarişlər


Paylama sistemləri

  • Onlayn səyahət agentlikləri (OTAs): Expedia, Opodo
  • İxtisaslaşmış provayderlər: Hotels.com, Booking.com, Airbnb
  • Ən çox ziyarət edilən səyahət və turizm veb-saytları: bahn.de, booking.com, tripadvisor.de


Turizmə xüsusi maraq

  • Karavanlar və RV-lər: Şirkətlər — Reisebine, Camperbörse, Alacampa
  • Təhsil və öyrənmə səfərləri: Studiosus, Gebeco (o cümlədən GoExplore markası ilə gənclər/macəra səyahətləri)
  • Lüks/premium: Art of Travel, Design Reisen, Windrose, Kugler Reisen


Səyahət müddəti

2023-cü ildə Almanların əsas tətil müddəti orta hesabla 12 gün olub.


Səyahət ticarət məlumatı

  • TUI Group
  • DER Touristik Group
  • FTI Group
  • Schauinsland-Reisen GmbH
  • Lufthansa Group
  • Emirates Group
  • Expedia Group
  • Booking Holdings Inc.
  • American Express Global Business Travel
  • CWT (Carlson Wagonlit Travel)


Birbaşa uçuşlar

Hava hərəkəti haqqında cari məlumatla Azərbaycan Respublikası Dövlət Turizm Agentliyinin interaktiv lövhəsində tanış olmaq olar.


Bazarda əsas tədbirlər

  • Hər ilin mart ayında Internationale Tourismus Börse (ITB Berlin)
  • Hər ilin may ayında IMEX Frankfurt


ATB tədbirləri
 

Azərbaycanda alman turistlər: Əsas anlayışlar

Gəlişlər

Almaniyadan Azərbaycana gələn turistlərin sayı 2014-cü ildə 13,838 nəfərdən 2019-cu ildə 20,494 nəfərə yüksələrək, bu dövrdə ümumilikdə təxminən 48% artım göstərmişdir.
2020-ci ildə COVID-19 pandemiyası səbəbindən gələnlərin sayı kəskin şəkildə, təxminən 83% azalmış və cəmi 3,529 nəfərə düşmüşdür.
2021-ci ildən etibarən isə bazarda güclü bərpa tendensiyası müşahidə olunmuşdur.
2024-cü ildə isə gələnlərin sayının 21,730 nəfərə çatacağı və bu da 2023-cü illə müqayisədə əlavə 27% artım göstərəcəyi gözlənilir. Bu isə pandemiyadan əvvəlki səviyyənin ötüldüyünü və bazarın tam bərpa olunduğunu göstərir.


Mənbə: Dövlət Miqrasiya Xidməti

Statistika

Ortalama xərcləmə

2024-cü ildə hər bir alman turist xarici səyahət üzrə orta hesabla təxminən 1,648 avro xərcləyib, bu isə 2023-cü ildə çəkilmiş 1,194 avro xərclə müqayisədə xeyli yüksəkdir.

 

Qalma müddəti

2024-cü ildə almanların əsas tətil müddəti orta hesabla 13 gün olub.
 

Səfərin məqsədi

Azərbaycana gələn almanların 60%-i istirahət və əyləncə məqsədli, 22%-i isə işgüzar səfərlər edir.

 

Ortalama xərcləmə

Orta hesabla, alman turist Azərbaycanda 2,070 AZN xərcləyir. Xərclərin məqsədlər üzrə bölgüsü aşağıdakı kimidir:

· nəqliyyat üzrə - 42%

· yaşayış üzrə - 22%

· qida üzrə - 21%

· alış-veriş (hədiyyə, suvenir) üzrə - 9%

 

Qalma müddəti

2024-cü ildə almanların 44%-i Azərbaycanda 1-3 gecə, 33%-i isə 4-7 gecə qalıb.

Azərbaycanın alman bazarı ilə əlaqəli məhsulları "Hər kəsə uyğun" – ilk dəfə ziyarət edən hər bir turistin görməli və ya təcrübə etməli olduğu məhsullar, "Əlavələr" – uzunmüddətli və ya təkrarlanan ziyarətlərdə görülə və ya təcrübə edilə bilən məhsullar və "Xüsusi uyğunlaşdırılmış" – bazara xüsusilə uyğun hesab olunan məhsullar olaraq qruplaşdırıla bilər.

 

Hər kəsə uyğun

Əlavələr

Xüsusi uyğunlaşdırılmış

Abidələr

Heydər Əliyev Mərkəzi

Qız qalası

“Diri Baba” türbəsi

Atəşgah məbədi

Alov qüllələri

 

 

Tarixi binalar və məkanlar

Qobustan petroqlifləri

İçərişəhər

Kiş Alban məbədi

Şəki Xan sarayı

Şəki Xan məscidi və qəbiristanlığı

Yuxarı Karvansaray

Yanardağ

Viktor Klaynın evi (Göygöl)

Göygöl Lüteran kilsəsi (Göygöl)

Almanların şərab zirzəmiləri (Şəmkir)

Simens körpüləri (Gədəbəy)

Simens binası (Gədəbəy)

Haykinq

Şahdağ Milli Parkında haykinq cığırları

Hirkan gölünün kənarında gəzintilər və yerli çayxanalar

Göygöl Milli Parkında

dağ gölləri üzrə yürüş cığırları

Transqafqaz cığırı

Laza-Laza haykinq cığırı

Zəngilan Milli Parkında hayking cığırları (Naxçıvan)

Gədəbəy – Daşkəsən

Muzeylər, qalereyalar və abidələr

Heydər Əliyev Mərkəzi

Şirvanşahlar Sarayı Kompleksi

Azərbaycan Milli Xalça Muzeyi

Milli Azərbaycan Tarixi Muzeyi

Qobustan

Palçıq Vulkanları Turizm Kompleksi

Müasir İncəsənət Muzeyi

Şəmkir Lüteran kilsə-muzeyi

Etnik və mədəni kəndlər

Qədim Şəki (milli irs)

Xınalıq kəndi (Qafqaz Albaniyası)

Nic kəndi (Udin / Qafqaz Albaniyası)

Basqal qəsəbəsi (milli irs)

Sım kəndi (Talış)

İvanovka kəndi (rus, molokan)

Qırmızı qəsəbə (dağ yəhudiləri)

Şəmkir şəhəri, alman məhəlləsi

Göygöl şəhəri, alman məhəlləsi

İncəsənət və sənətkarlıq

 

Xalça toxuma sənəti üzrə master-klas

Lahıcda dəmirçilik sənəti üzrə master-klas

Şəkidə şəbəkə sənəti üzrə master-klas

Muğam Mərkəzində mədəniyyət təcrübəsi

Basqalda kəlağayı hazırlanması üzrə master-klas

 

Almaniya turizm sektorunda 2025-ci ildə böyük bir canlanma olacağı gözlənilir. “Deutscher Reiseverband” (DRV) səyahət xərclərinin 6% artaraq 85 milyard avroya çatacağını proqnozlaşdırır.  Sektorun canlanmasını paket və fərdi turlara marağın artması ilə, xüsusilə Aralıq dənizi istiqamətlərinə, uzunmüddətli səfərlərə və kruizlərə olan yüksək tələbatla əlaqələndirilir. Ən maraqlı məqamlardan biri isə erkən bronların nəzərəçarpacaq dərəcədə çoxalmasıdır, bu da səyahətçilərin tətil planlarını əvvəlcədən təşkil etməyə meyilli olduqlarını göstərir.

 

Əlavə məlumat


Almaniyanın xaricə gedən turizm axını proqnozları

Almaniyanın səyahət və turizm bazarının gəlirlərinin artacağı gözlənilir, proqnozlara əsasən, bu rəqəm 2024-cü ildə 67.57 milyard ABŞ dollarına çatacaq. Tətil paket bazarının 2024-cü ildə 41.35 milyard ABŞ dolları gəlir gətirəcəyi proqnozlaşdırılır. Trendlər davamlı və ekoloji dost seçimlərə doğru dəyişir, təbiət və sağlamlıq təcrübələrinə xüsusi diqqət yetirilir.


Alman bazarında yer almaq üçün ən yaxşı məsləhətlər

  • Əlaqələrin idarə edilməsi: Sadiqlik və topdan satıcılarla güclü əlaqələr qurmaq çox vacibdir.
  • Satış zəngləri üçün ən yaxşı vaxt: ITB tədbirindən sonra, martın sonlarından iyula qədər olan dövr.
  • Email ilkin və sonrakı yazışmalar üçün üstünlük təşkil edir. ITB Berlin kimi ticarət sərgiləri zamanı üz-üzə görüşlər yüksək qiymətləndirilir. Virtual görüşlər və video zənglər də qəbul edilir.
  • Ziyarət üçün əsas bazar mərkəzləri: Frankfurt, Münhen, Düsseldorf, Hannover, Hamburq, Trier və Geldern.


Əlaqədar şəxs

Səbinə İsrafilova, Avropa üzrə regional menecer.

  • Haqqımızda
  • strategiya
  • karyera
  • tədbirlər
  • tenderlər
  • Azərbaycan destinasiyası
  • nəşrlər
  • brend haqqında
  • hədəf bazarları
  • İşgüzar tədbirlər
  • Azərbaycan İşgüzar Tədbirləri haqqında
  • tərəfdaşlar

© Bütün hüquqlar qorunur 2025. Azərbaycan Turizm Bürosu.

bizimlə
əlaqə qurun

[email protected]

əlaqə saxlayın

Azərbaycan Turizm Bürosu
Üzeyir Hacıbəyli küçəsi, 134
AZ1010, Bakı, Azərbaycan.

© Bütün hüquqlar qorunur 2025. Azərbaycan Turizm Bürosu.