Oktyabr 2024-cü il
Bazarla bağlı xüsusi məlumat
Azərbaycan üçün əhəmiyyəti
Almaniya Avropanın ən böyük xarici turizm bazarıdır və Azərbaycanın turizm sektoru üçün xüsusi əhəmiyyət daşıyır. Azərbaycan Turizm Bürosu Almaniyadan həm istirahət, həm də işgüzar məqsədli səyahətçilərin sayını artırmaq məqsədilə Azərbaycanın zəngin mədəniyyətini, təbii gözəlliklərini, qonaqpərvərliyini və mətbəxini ön plana çıxarmağa çalışır. 2022-ci ildə hesablanmış 95,3 milyard ABŞ dollarından 2032-ci ilə qədər 241,4 milyard ABŞ dollarına qədər artacağı proqnozlaşdırılan turizm bazarı ilə Almaniyanın yüksək xərcləmə qabiliyyəti və səyahətə prioritet məsələ kimi yanaşması Azərbaycan üçün əhəmiyyətli imkanlar yaradır. Almanlar səyahət haqqında ətraflı məlumat axtarır və Azərbaycanın irəli sürdüyü şərtlərə uyğun davamlı təkliflərə üstünlük verirlər.
Əsas tətil günləri
- Aprelin sonu – Pasxa bayramı
- May – 1, 9, 19, 20, 30 - müxtəlif bölgələrdə tətillər
- İyul-avqust – Yay tətili (məktəb tətili)
- Milad – Yeni il – Dekabrın sonu
Turist məlumatı
Turist profili
Alman turistlər əsasən 25-54 yaş arasındadır və əhəmiyyətli sayda təqaüdçülər (65+) tez-tez səyahət edir.
Tətil növləri
- Yay və çimərlik tətili: Populyar istiqamətlərə İspaniya, İtaliya və Yunanıstan daxildir.
- Şəhər turları: Həm daxildə, həm də Avropa daxilində sevilir.
- Mədəni istirahət: Muzeylərə, tarixi yerlərə və görməli məkanlara yüksək maraq var.
- Macəra və idman: Piyada yürüş, velosiped sürmə və xizək kimi fəaliyyətlər.
- Qastronomik turlar: Yemək və şərab turlarına artan maraq.
- Sağlamlıq və tibbi turizm: Spa müalicələri və tibbi prosedurlara maraq.
- Eko turlar: Dayanıqlı və ekoloji dost səyahət dəyərləndirilir.
- Kruizlər: Xüsusilə, Reyn və Dunay çayları boyunca kruizlər yaşlı səyahətçilər arasında populyardır.
- LGBTQIA+ turlar: LGBTQIA+ dostsevər Almaniyada inklüziv səyahət təcrübələri axtarılır.
Üstünlüklər
- Davamılılıq: ekoloji cəhətdən təmiz variantlara üstünlük verirlər və daha artıq ödəməyə hazırdırlar.
- Ətraflı planlama: Onlayn turizm agentlikləri, sosial media və şifahi şəkildə verilmiş məlumatlardan geniş şəkildə istifadə edərək araşdırma aparırlar.
- Pulun dəyəri: Münasib və şəffaf qiymət siyasətini üstün tuturlar.
- Təhlükəsizlik: Təhlükəsiz və stabil məkanları prioritet olaraq seçirlər.
- Rahatlıq və keyfiyyət: Yüksək şəraitli yerləşmə yerlərinə və xidmətlərinə üstünlük verirlər.
Ortalama xərcləmə
Alman turistlərin hər səyahətə çəkilən orta xərcləri 2019-cu ildə 1032 avrodan başlayaraq 2022-ci ildə 1194 avroya çatıb. 2023-cü ildə isə alman turistlər Avropadakı çimərlik istiqamətlərində bir gecəyə orta hesabla 93 avro, Almaniya daxilində isə 132 avro xərcləyiblər.
Səyahət edən əsas kütlə
- Ailələr
- Böyüklər
- Cütlüklər
- Dost qrupları
Məlumat mənbəyi
- Sosial media (orta nəsil və ya Z nəslinin istifadə etdiyi Instagram, Facebook)
- Dostların tövsiyəsi (şifahi məlumat)
- Onlayn səyahət agentlikləri (OTAs)
- Səyahət agentlikləri
Planlama və səyahətlə bağlı qərarvermə müddəti
Alman turistlər adətən səfərlərini 6 ay əvvəlcədən rezervasiya edir. Lakin onların qərar qəbuletmə prosesi müxtəlif ola bilər:
- Uzunmüddətli səfərlər üçün səfər və rezervasiyalarını bir ilə qədər əvvəlcədən planlaşdıra bilərlər.
- Əhəmiyyətli tətil və ya beynəlxalq səfərlər üçün isə səfər və rezervasiyalarını 6 ay əvvəlcədən planlaşdıra bilərlər.
- Qısamüddətli səyahət və ya son dəqiqə rezervasiyaları da geniş yayılmışdır, xüsusən də dəyişkən səyahət qiymətlərinə cavab olaraq, bəzi rezervasiyalar Avropada qiymətlərin artması səbəbindən 14 gün əvvəldən edilir.
Alış-veriş vasitələri
- Onlayn rezervasiyalar (49.6%)
- Üzbəüz rezervasiyalar (36.1%)
- Səyahət şirkətləri
- Yaşayış yeri təminatçılarından birbaşa sifarişlər
Paylama sistemləri
- Onlayn səyahət agentlikləri (OTAs): Expedia, Opodo
- İxtisaslaşmış provayderlər: Hotels.com, Booking.com, Airbnb
- Ən çox ziyarət edilən səyahət və turizm veb-saytları: bahn.de, booking.com, tripadvisor.de
Turizmə xüsusi maraq
- Karavanlar və RV-lər: Şirkətlər — Reisebine, Camperbörse, Alacampa
- Təhsil və öyrənmə səfərləri: Studiosus, Gebeco (o cümlədən GoExplore markası ilə gənclər/macəra səyahətləri)
- Lüks/premium: Art of Travel, Design Reisen, Windrose, Kugler Reisen
Səyahət müddəti
2023-cü ildə Almanların əsas tətil müddəti orta hesabla 12 gün olub.
Səyahət ticarət məlumatı
- TUI Group
- DER Touristik Group
- FTI Group
- Schauinsland-Reisen GmbH
- Lufthansa Group
- Emirates Group
- Expedia Group
- Booking Holdings Inc.
- American Express Global Business Travel
- CWT (Carlson Wagonlit Travel)
Birbaşa uçuşlar
Hava hərəkəti haqqında cari məlumatla Azərbaycan Respublikası Dövlət Turizm Agentliyinin interaktiv lövhəsində tanış olmaq olar.
Bazarda əsas tədbirlər
- Hər ilin mart ayında Internationale Tourismus Börse (ITB Berlin)
- Hər ilin may ayında IMEX Frankfurt
Azərbaycanda alman turistlər: Əsas anlayışlar
Gəlişlər
Almaniyadan Azərbaycana gələnlərin sayı 2014-cü ildə 13,838 nəfərdən 2019-cu ildə 20,509 nəfərə yüksəlmiş, bu müddət ərzində alman turistlərin sayında təxminən 48.18% ümumi artım müşahidə olunmuşdur. Pandemiyadan sonra 2021-2023-cü illər arasında rəqəmlər yenidən artmağa başlamışdır: 2021-ci ildə gələnlərin sayı 67.75%, 2023-cü ildə isə 2022-ci ilə nisbətən 18.30% artaraq bərpa trendini əks etdirir.
Mənbə: Dövlət Miqrasiya Xidməti
Səfərin məqsədi
Azərbaycana gələn almanların 61%-i istirahət və əyləncə məqsədli, 21%-i isə işgüzar səfərlər edir.
Ortalama xərcləmə
Orta hesabla, alman turist Azərbaycanda 1,990 AZN xərcləyir ki, bunun 45%-i nəqliyyat, 22%-i yaşayış və 20%-i yemək üçün ayrılır.
Qalma müddəti
2023-cü ildə almanların 48%-i Azərbaycanda 1-3 gecə, 31%-i isə 4-7 gecə qalıb.
Ən çox ziyarət edilən regionlar
Almanların Azərbaycanda ən çox səfər etdikləri rayonlar Quba, Qəbələ, Şəki və Gəncədir.
Turist üstünlükləri və maraqları
Alman turistlər Azərbaycan Turizm Bürosu məhsulunun alt kateqoriyalarına aid olan tarixi binalar, abidələr, muzeylər, qalereyalar və kitabxanalar, teatrlar, mədəniyyət və opera evləri və gəzinti kimi müxtəlif mədəni və təbii təcrübələrə güclü meyil göstərirlər.
Azərbaycanın alman bazarı ilə əlaqəli məhsulları "Hər kəsə uyğun" – ilk dəfə ziyarət edən hər bir turistin görməli və ya təcrübə etməli olduğu məhsullar, "Yenidən bax" – uzunmüddətli və ya təkrarlanan ziyarətlərdə görülə və ya təcrübə edilə bilən məhsullar və "Xüsusi uyğunlaşdırılmış" – bazara xüsusilə uyğun hesab olunan məhsullar olaraq qruplaşdırıla bilər.
|
Hər kəsə uyğun |
Yenidən bax |
Xüsusi uyğunlaşdırılmış |
Abidələr |
- Heydər Əliyev Mərkəzi
- Qız Qalası
- Diri Baba türbəsi
- Atəşgah məbədi
- Alov Qüllələri
|
|
|
Tarixi binalar və yerlər |
- Qobustan petroqlifləri
- İçərişəhər (Bakı)
- Kiş Alban məbədi
- Şəki Xan sarayı
- Şəki Xan məscidi və qəbiristanlığı
- Yuxarı karvansaray (Şəki)
|
|
- Viktor Klaynin ev-muzeyi (Göygöl)
- Göygöl lüteran kilsəsi
- Alman şərab zirzəmiləri (Şəmkir)
- Simens körpüləri (Gəncə)
- Simens zavodu (Gəncə)
|
Haykinq |
- Şahdağ Milli Parkında yürüş yolları
- Hirkan gölünün kənarında gəzintilər və yerli çayxanalar
|
- Göygöl Milli Parkında dağ gölləri yürüş yolları
|
- Transqafqaz cığırı
- Laza-Laza haykinq cığırı
- Zəngilan Milli Parkda gəzinti yolları (Naxçıvan)
- Gədəbəy – Daşkəsən
|
Muzeylər, qalereyalar və kitabxanalar |
- Heydər Əliyev Mərkəzi
- Şirvanşah Muzeyi
- Xalça Muzeyi
- Milli Azərbaycan Tarixi Muzeyi
- Qobustan, Palçıq Vulkanları Turizm Kompleksi
|
|
|
Etnik və mədəni kəndlər |
- Qədim Şəki şəhəri (milli irs)
- Xınalıq kəndi (Qafqaz Albaniyası)
- Nic kəndi (Udi / Qafqaz Albaniyası)
|
- Basqal kəndi (milli irs)
- Sım kəndi (Talış)
- İvanovka kəndi (Molokan rus sakinləri)
- Qırmızı Qəsəbə (Dağ yəhudiləri)
|
- Şəmkir şəhərində alman məhəlləsi
- Göygöl şəhərində alman məhəlləsi
|
İncəsənət və sənətkarlıq |
- Xalçaçılıq üzrə master-klas
- Lahıc dəmirçilik master-klası
- Şəki şəbəkə master-klası
|
|
- Basqal kəlağayı master-klası
|
Əlavə məlumat
Almaniyanın xaricə gedən turizm axını proqnozları
Almaniyanın səyahət və turizm bazarının gəlirlərinin artacağı gözlənilir, proqnozlara əsasən, bu rəqəm 2024-cü ildə 67.57 milyard ABŞ dollarına çatacaq. Tətil paket bazarının 2024-cü ildə 41.35 milyard ABŞ dolları gəlir gətirəcəyi proqnozlaşdırılır. Trendlər davamlı və ekoloji dost seçimlərə doğru dəyişir, təbiət və sağlamlıq təcrübələrinə xüsusi diqqət yetirilir.
Alman bazarında yer almaq üçün ən yaxşı məsləhətlər
- Əlaqələrin idarə edilməsi: Sadiqlik və topdan satıcılarla güclü əlaqələr qurmaq çox vacibdir.
- Satış zəngləri üçün ən yaxşı vaxt: ITB tədbirindən sonra, martın sonlarından iyula qədər olan dövr.
- Email ilkin və sonrakı yazışmalar üçün üstünlük təşkil edir. ITB Berlin kimi ticarət sərgiləri zamanı üz-üzə görüşlər yüksək qiymətləndirilir. Virtual görüşlər və video zənglər də qəbul edilir.
- Ziyarət üçün əsas bazar mərkəzləri: Frankfurt, Münhen, Düsseldorf, Hannover, Hamburq, Trier və Geldern.
Əlaqədar şəxs
Xədicə Nəsirova, Avropa, Orta Şərq və Afrika üzrə regional menecer.