Almaniya
ölkə profili
Aprel 2025-ci il
Almaniya Avropanın ən böyük xarici turizm bazarıdır və Azərbaycanın turizm sektoru üçün xüsusi əhəmiyyət daşıyır. Azərbaycan Turizm Bürosu Almaniyadan həm istirahət, həm də işgüzar məqsədli səyahətçilərin sayını artırmaq məqsədilə Azərbaycanın zəngin mədəniyyətini, təbii gözəlliklərini, qonaqpərvərliyini və mətbəxini ön plana çıxarmağa çalışır. 2022-ci ildə hesablanmış 95,3 milyard ABŞ dollarından 2032-ci ilə qədər 241,4 milyard ABŞ dollarına qədər artacağı proqnozlaşdırılan turizm bazarı ilə Almaniyanın yüksək xərcləmə qabiliyyəti və səyahətə prioritet məsələ kimi yanaşması Azərbaycan üçün əhəmiyyətli imkanlar yaradır. Almanlar səyahət haqqında ətraflı məlumat axtarır və Azərbaycanın irəli sürdüyü şərtlərə uyğun davamlı təkliflərə üstünlük verirlər.
Alman turistlər əsasən 25-54 yaş arasındadır və əhəmiyyətli sayda təqaüdçülər (65+) tez-tez səyahət edir.
Alman turistlərin hər səyahətə çəkilən orta xərcləri 2019-cu ildə 1032 avrodan başlayaraq 2022-ci ildə 1194 avroya çatıb. 2023-cü ildə isə alman turistlər Avropadakı çimərlik istiqamətlərində bir gecəyə orta hesabla 93 avro, Almaniya daxilində isə 132 avro xərcləyiblər.
Alman turistlər adətən səfərlərini 6 ay əvvəlcədən rezervasiya edir. Lakin onların qərar qəbuletmə prosesi müxtəlif ola bilər:
2023-cü ildə Almanların əsas tətil müddəti orta hesabla 12 gün olub.
Hava hərəkəti haqqında cari məlumatla Azərbaycan Respublikası Dövlət Turizm Agentliyinin interaktiv lövhəsində tanış olmaq olar.
Almaniyadan Azərbaycana gələn turistlərin sayı 2014-cü ildə 13,838 nəfərdən 2019-cu ildə 20,494 nəfərə yüksələrək, bu dövrdə ümumilikdə təxminən 48% artım göstərmişdir.
2020-ci ildə COVID-19 pandemiyası səbəbindən gələnlərin sayı kəskin şəkildə, təxminən 83% azalmış və cəmi 3,529 nəfərə düşmüşdür.
2021-ci ildən etibarən isə bazarda güclü bərpa tendensiyası müşahidə olunmuşdur.
2024-cü ildə isə gələnlərin sayının 21,730 nəfərə çatacağı və bu da 2023-cü illə müqayisədə əlavə 27% artım göstərəcəyi gözlənilir. Bu isə pandemiyadan əvvəlki səviyyənin ötüldüyünü və bazarın tam bərpa olunduğunu göstərir.
Mənbə: Dövlət Miqrasiya Xidməti
2024-cü ildə hər bir alman turist xarici səyahət üzrə orta hesabla təxminən 1,648 avro xərcləyib, bu isə 2023-cü ildə çəkilmiş 1,194 avro xərclə müqayisədə xeyli yüksəkdir.
2024-cü ildə almanların əsas tətil müddəti orta hesabla 13 gün olub.
Səfərin məqsədi
Azərbaycana gələn almanların 60%-i istirahət və əyləncə məqsədli, 22%-i isə işgüzar səfərlər edir.
Orta hesabla, alman turist Azərbaycanda 2,070 AZN xərcləyir. Xərclərin məqsədlər üzrə bölgüsü aşağıdakı kimidir:
· nəqliyyat üzrə - 42%
· yaşayış üzrə - 22%
· qida üzrə - 21%
· alış-veriş (hədiyyə, suvenir) üzrə - 9%
2024-cü ildə almanların 44%-i Azərbaycanda 1-3 gecə, 33%-i isə 4-7 gecə qalıb.
Azərbaycanın alman bazarı ilə əlaqəli məhsulları "Hər kəsə uyğun" – ilk dəfə ziyarət edən hər bir turistin görməli və ya təcrübə etməli olduğu məhsullar, "Əlavələr" – uzunmüddətli və ya təkrarlanan ziyarətlərdə görülə və ya təcrübə edilə bilən məhsullar və "Xüsusi uyğunlaşdırılmış" – bazara xüsusilə uyğun hesab olunan məhsullar olaraq qruplaşdırıla bilər.
|
Hər kəsə uyğun |
Əlavələr |
Xüsusi uyğunlaşdırılmış |
Abidələr |
Heydər Əliyev Mərkəzi Qız qalası “Diri Baba” türbəsi Atəşgah məbədi Alov qüllələri |
|
|
Tarixi binalar və məkanlar |
Qobustan petroqlifləri İçərişəhər Kiş Alban məbədi Şəki Xan sarayı Şəki Xan məscidi və qəbiristanlığı Yuxarı Karvansaray |
Yanardağ |
Viktor Klaynın evi (Göygöl) Göygöl Lüteran kilsəsi (Göygöl) Almanların şərab zirzəmiləri (Şəmkir) Simens körpüləri (Gədəbəy) Simens binası (Gədəbəy) |
Haykinq |
Şahdağ Milli Parkında haykinq cığırları Hirkan gölünün kənarında gəzintilər və yerli çayxanalar |
Göygöl Milli Parkında dağ gölləri üzrə yürüş cığırları |
Transqafqaz cığırı Laza-Laza haykinq cığırı Zəngilan Milli Parkında hayking cığırları (Naxçıvan) Gədəbəy – Daşkəsən |
Muzeylər, qalereyalar və abidələr |
Heydər Əliyev Mərkəzi Şirvanşahlar Sarayı Kompleksi Azərbaycan Milli Xalça Muzeyi Milli Azərbaycan Tarixi Muzeyi Qobustan |
Müasir İncəsənət Muzeyi |
Şəmkir Lüteran kilsə-muzeyi |
Etnik və mədəni kəndlər |
Qədim Şəki (milli irs) Xınalıq kəndi (Qafqaz Albaniyası) Nic kəndi (Udin / Qafqaz Albaniyası) |
Basqal qəsəbəsi (milli irs) Sım kəndi (Talış) İvanovka kəndi (rus, molokan) Qırmızı qəsəbə (dağ yəhudiləri) |
Şəmkir şəhəri, alman məhəlləsi Göygöl şəhəri, alman məhəlləsi |
İncəsənət və sənətkarlıq
|
Xalça toxuma sənəti üzrə master-klas Lahıcda dəmirçilik sənəti üzrə master-klas Şəkidə şəbəkə sənəti üzrə master-klas |
Muğam Mərkəzində mədəniyyət təcrübəsi |
Basqalda kəlağayı hazırlanması üzrə master-klas |
Almaniya turizm sektorunda 2025-ci ildə böyük bir canlanma olacağı gözlənilir. “Deutscher Reiseverband” (DRV) səyahət xərclərinin 6% artaraq 85 milyard avroya çatacağını proqnozlaşdırır. Sektorun canlanmasını paket və fərdi turlara marağın artması ilə, xüsusilə Aralıq dənizi istiqamətlərinə, uzunmüddətli səfərlərə və kruizlərə olan yüksək tələbatla əlaqələndirilir. Ən maraqlı məqamlardan biri isə erkən bronların nəzərəçarpacaq dərəcədə çoxalmasıdır, bu da səyahətçilərin tətil planlarını əvvəlcədən təşkil etməyə meyilli olduqlarını göstərir.
Almaniyanın səyahət və turizm bazarının gəlirlərinin artacağı gözlənilir, proqnozlara əsasən, bu rəqəm 2024-cü ildə 67.57 milyard ABŞ dollarına çatacaq. Tətil paket bazarının 2024-cü ildə 41.35 milyard ABŞ dolları gəlir gətirəcəyi proqnozlaşdırılır. Trendlər davamlı və ekoloji dost seçimlərə doğru dəyişir, təbiət və sağlamlıq təcrübələrinə xüsusi diqqət yetirilir.
Səbinə İsrafilova, Avropa üzrə regional menecer.