18 sentyabr 2024-cü il tarixində Abu Dabidə keçirilən Trip.com Group Global Partner Summit tədbirində dünya miqyasında 2,000-dən çox turizm sahəsi mütəxəssisi iştirak etdi. 60 müxtəlif turizm məkanı arasında Azərbaycan Turizm Bürosu (ATB), “Ən Yaxşı Qlobal Partnyor” (Best Global Partner) və “İlin Əla Partnyoru” (Excellent Partner of the Year) mükafatları ilə təltif olundu. Bu sammit, müxtəlif subsammitlər vasitəsilə məlumat, trendlər və innovativ fikirlərin paylaşılması üçün bir platforma oldu. Mükafatlar, Azərbaycan Turizm Bürosunun Trip.com Group ilə əməkdaşlığının uğurunu və onların Azərbaycanın beynəlxalq bazarlarda tanınmasını artırmaq, həmçinin Çinli səyahətçilərə yeni məkanları kəşf etmək imkanı yaratmaq məqsədilə apardıqları ortaq səyləri əks etdirir.
Bu mükafat, ATB-nin Çin turizm bazarı ilə əlaqələrini gücləndirmək üçün uzun müddətdir apardığı ardıcıl və strateji səylərinin nəticəsidir. Bu təşəbbüs, illər boyu inkişaf etdirilən və bir sıra strateji tədbirlərlə davam etdirilən bir fəaliyyətdir. ATB, Azərbaycan Hava Yolları (AZAL) ilə əməkdaşlıq edərək Trip.com Group, dünyanın aparıcı onlayn turizm xidmətləri təminatçısı ilə Anlaşma Memorandumu (MoU) imzalayıb. Bu razılaşma, Trip.com Group-un platformalarından istifadə edərək Azərbaycanı Çinli səyahətçilər üçün əsas turizm məkanı kimi tanıtmağa yönəlmişdir. Trip.com Group-un qlobal səviyyədə tanınan platformaları, o cümlədən Trip.com, Ctrip, Qunar və digər kanallar vasitəsilə, tərəfdaşlıq özəl marketinq kampaniyaları və innovativ strategiyalar təmin edəcək və səyahətçilərə unudulmaz təcrübələr yaratmağa dəstək olacaq.
Bu səyləri davam etdirərək, ATB, Azərbaycanın turizm potensialını tanıtmaq məqsədilə Çindəki əsas şəhərlərdə çoxşəhərli yol şouları təşkil edir. Bu təşəbbüs, Azərbaycan turizm iştirakçıları ilə Çinli turizm agentlikləri, hava yolları və otelləri arasında birbaşa əlaqələr qurmağa kömək edir. ATB, Azərbaycanın UNESCO tərəfindən qorunan mədəni irsini, lüks təcrübələrini və sağlamlıq imkanlarını təqdim edərək, Çinli səyahətçilər arasında böyük maraq oyatmışdır. 2024-cü ilin ilk on bir ayında 42,374 Çinli əcnəbi Azərbaycana səfər edib ki, bu da 2023-cü ilin eyni dövrü ilə müqayisədə iki dəfə çoxdur. ATB, bu təşəbbüsləri davam etdirərək Azərbaycanın Çinli turistlər üçün ən yaxşı məkan olaraq mövqeyini möhkəmləndirmək və genişləndirmək istiqamətində səylərini davam etdirəcək.
Azərbaycanın Çinli səyahətçiləri cəlb etməkdəki uğuru, həmçinin “China Ready Program” proqramının inkişafı ilə dəstəklənir. Bu proqram, Çinli turistlər üçün problemsiz və fərdi təcrübələr təmin edir. Strateji tərəfdaşlıqların qurulması, innovativ tanıtım səyləri və səyahət rahatlığının artırılması ilə Azərbaycan, Çinli turistlər üçün əsas turizm məkanı olaraq mövqeyini davamlı olaraq gücləndirir. Bu da ATB-nin məqsədyönlü və strateji yanaşmalarının uğurlu nəticəsidir